۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

16 آذر

تمام قدرت شان همین بود! تمام فصل الخطاب شان، همین بتی بود که امروز زیر پای ملت شکست
لینک دانلود با حجم بسیار پایینطرح شوم دولت کودتا برای تاراج کشور، با حضور جنبش سبز، به بن بست رسید و وحدت ملی حقیقی در قالب خیزش هماهنگ ملت در پایتخت و شهرها، اقوام و مذاهب مختلف برای نفی دشمنی و خصومت با جهان، تحقق یافت و نقطه عطفی جدید در تاریخ مبارزات مدنی ملت ایران شکل گرفت: اینک همه بخشها و طبقات کشور برای ایجاد دولتی ملی، دموکراتیک و فراگیر به پا میخیزند.
دیدیدم که سپاه پاسداران کودتا، تمام توان خود را به کار بست، تمام کفتارهای دست آموز خود را از دخمه های بسیج و سپاه بیرون کشید، اما باز هم نتوانست خیابانها و کوچه های تهران و اکثر شهرستانها را اشغال کند؛ تمام قدرت شان همین بود! تمام فصل الخطاب شان، همین بتی بود که امروز زیر پای ملت شکست. کودتاچیان به آخر خط رسیده اند و مثل گربه گرفتار در گوشه دیوار، چشم بسته اند و مذبوحانه چنگ می اندازند و دندان میگیرند. مژده دهید که این جانوران هار و وحشتزده، به زودی در برابر ملت به زانو در می آیند. آری کودتاچیان مرگ خود را نزدیک دیده اند که منتخبان ملت را تهدید به عملیات انتحاری میکنند.
مردم! فقط دو حضور سبز ما در روز قدس و 13 آبان، کودتاچیان را به آستانه خودکشی رسانده است، چرا که هریک از ما برای بطلان سیاهی دولت کودتا، کافیست فقط چند خیابان را طی کنیم، ولی آنها باید از صدها شهر و روستا در اکناف کشور، مزدور جمع کنند و همین روزها پول توجیبی مزدورانشان به انتها خواهد رسید و همان مزدوران هم توسط ما آزاد و به آغوش میهن بازخواهند گشت و به جان کودتاچیان خواهند افتاد. ما و کشورمان میمانیم و دیکتاتوری زیر گامهای سبز ملت نابود خواهد شد
آیا شکستهای پی در پی کودتاچیان، جز با متانت، مسالمت جویی و وقار ملت اتفاق می افتاد؟ آیا به جز این، راه دیگری وجود داشت که تمام دنیا بفهمد دشمن دشمن گفتن شان، نقابی برای سرکوب ملت و فروش کشور بوده است؟ آیا اکنون ملت ایران، شک و تردیدی در خصوص شناخت دشمن واقعی خود دارد؟ امروز حتی کودکان خردسال هم پاسخ این سوالات را میدانند.
از این پس، هر روز و هر لحظه از زندگی ما، انکار سلطه سیاه کودتا خواهد بود: خیابان، دانشگاه، مدرسه، ورزشگاه، بازار، مسجد و حتی میهمانیهای خصوصی، محل اعتراض و نفی دیکتاتوری خواهد بود. همین فردا مزدوران به دخمه ها و لانه های خود بازمیگردند و دولت کودتا میماند و مایی که انکارش هستیم، مایی که خودکشی اش هستیم.
امروز بر همه منکران و ناباوران ثابت شد که ملت ایران، دیگر مهلت عربده کشی در داخل و دریوزگی و وطن فروشی در خارج را به کودتاچیان نخواهد داد و همین امر باید مصلحت اندیشان و واقع بینان را آگاه سازد که اجازه ندهند خود و نظام شان قربانی دولت جنایتکار کودتا شود و کار به جایی برسد که مسالمت جویی و وقار کنونی، جای خود را به خشم و نفرت خروشان و بی مهار بدهد، که در این صورت دیگر فرصتی برای هشدار دادن هم نخواهد ماند!يكي ازمزدوران وحشی 13 آبان كه با خشونت و بي غيرتي تمام دختر جواني را مصدوم و بي هوش ساخت شناسايي شد!
ستوان یکم محمد جواد ابراهیمی
محل خدمت : یگان ویژه پاسداران نیروی انتظامی ناحیه انتظامی تهران بزرگ
محل سکونت : شهر ری -حسن آباد فشاپویه - بلوار امام خمینی نبش بانک ملت
تلفن منزل : 56228414
بار دیگر در همین مجال اعلام می کنیم که هدف ما از شناسایی این ضاربان مجازات و تشویق به خشونت نمی باشد ، هدف ما این است که این مزدوران بدانند دیگر حاشیه امنی ندارند و رسوا خواهند شد!





























دانید سرانجام چگون خوهد شد؟
*
این فتنه از این خاک برون خواهد شد
*
یا تخت خلیفه سرنگون خواهد شد
*
یا خاک وطن غرقه بخون خواهد شد

تا 16 آذر یک ماه فرصت داریم

تمامی این ویدئو ها با لینک مستقیم دانلود و بدون نیاز به فیلترشکن است :

1- فیلم معروف پاره کردن پلاکارت رهبر قاتل

2- لگد مال کردن پلاکارد بزرگ رهبر قاتل

3- ضربه ی باتوم بر صورت یک دختر جوان و کتک زدن یک پسر به خاطر اینکه قصد کمک به او را داشت

4- کتک خوردن یک دختر جوان

5- یک وحشیگری

6- شعار خودجوش و مردمی معروف که در تمامی مناطق تهران شنیده میشد : خامنه ای قاتله ولایتش باطله

7- شعار مرگ بر خامنه ای و پایین کشیدن عکس او

اگر پس از دانلود کامل فایل ها نتونستید آن ها را مشاهده کنید این نرم افزار را به صورت مستقیم دانلود کنید :

GOM Player 2.1.8.3863 Beta

یک لیست از فیلم های 13 آبان با لینک دانلود مستقیم و بدون نیاز به فیلترشکن

چند راهکار و نکته :

1- یه بطری دو لیتری آب بر روی دیش ، پشت دیش و میله های دیش ماهواره بریزید . حداقل تا ۳ ساعت از پارازیت های شدید در امان خواهید ماند

2- از طریق سایت زیر می توانید بدون فیلتر فیلم های یوتیوب را دانلود و مشاهده کنید کد فیلم را در بخشی که مشخص شده وارد و فیلم را دانلود کنید

http://www.ytsave.co.cc

3- برای آنلاین شدن در مسنجر های یاهو ، گوگل ، آی آ ام و مای ساپیس از سایت زیر استفاده کنید

http://www.iloveim.com/

4- آخرین ورژن فیلترشکن اولترا سارف را نیز از این لینک دانلود کنید

http://www.4shared.com/file/147294456/ded429a6/u96.html

5- چند سایت فیلترشکن

http://khamenei.doozd.com

/‎‎http://ahmadinejad.doozd.com

/‎‎http://janati.doozd.com

/‎‎http://sepah.doozd.com

/‎‎http://basiji.doozd.com

/‎‎http://niroyeentezami.doozd.com

/‎‎http://enghelab57.doozd.com

/‎‎http://shorayenegahban.doozd.com

/‎‎http://jomhoriyeeslami.doozd.com/

ملت ما بیدار شده است ... آیا با ملت بیدار مبارزه میتوان کرد؟!

پاینده ایران

۴۲ نظر:

  1. ضابط امنیت جامعه!
    حاشا به غیرتت نامرد ( به خدا که تو خون ایرانی در رگهایت جریان ندارد)
    16 آذر از همین حالا اطلاع رسانی کنیم

    پاسخحذف
  2. کوروش جان من تمامی این 7 فایلت را دانلود کردم تماما" دانلود شد اما بعد از دانلود کردن به انگلیسی مینویسد کن نات اپن فایل
    به هر حال من نتونستم هیچکدام را بعد از دانلود کردن بازشان کنم!!!

    پاسخحذف
  3. با سلام
    چه گویم که ناگفتن بسی زیبا تر است جسممان را به اسارت کشیده اند و غافلند روحمان به ابدیت پیوسته است!
    برقرار باشی سبز

    پاسخحذف
  4. حکایت های ما و سرزمین ما

    حکایت های لیلا است و مجنون است

    که هیچ اهریمنی از عشق ما هرگز نمیکاهد

    به این نامردمان

    باید که دیگر با چه لحنی گفت

    ملت بت نمی خواهد

    کجای قصه ی تاریخ ای مزدور

    ظالم پای قدرت ماند

    حکومت حفظ شد با زور

    نمیبینی مگر کوری

    خداوند است یار ما

    ستم های شما را هم

    ورق زد روزگار ما

    و تا روز شکست این بت منفور

    ایثار است کار ما

    چه نزدیک است آزادی

    تو هم حس میکنی همرزم

    که از وصف حضورت

    عاجز است این نظم...

    حماسه ساختیم
    شجاعت در برابر ملت زانو زد
    16 آذر رو هم سبز میکنیم
    یه حسی میگه 22 بهمن روز سقوط اینهاست

    پاسخحذف
  5. دوست گرامی من احساساتت را درک میکنم ولی مسئله اینست که بعضی ها یا خودشان را بخواب زده اند و یا از بیشعوری به خواب رفته اند با گذاشتن و مقایسه این دو فرهنگ شاید تلنگوری به مغزشان بخورد و بیدار شوند کار دیگری هم که نمیشود کرد سر بریدن و ایجاد وحشت هم نا جوانمردی است / دست روی دست گذاشتن هم که خیلی بد است

    پاسخحذف
  6. با سلام ما فكر كرديم تو هنوز تو خيابان ماندي؟؟؟
    بعد هم از حالا تبليغ 16 اذر ديديم روده بر شدم از خنده زهي خيال باطل پيشبيني مي كنم تو را در 2 سال ديگه بازم 13 ابان بازم 16 اذر و...

    پاسخحذف
  7. درود بر بانو مریم
    عزیز من اگر این حکومت باقی بماند برای صد سال دیگه هم پیش بینی کن
    اما من بهت توصیه میکنم روی اسب مرده شرط نبندی ...
    فصل الخطاب بر زیر گام های مردم ایران شکست ! تمام قدرتتان همین بود ! چنگ بینداز ...
    حسی قوی میگوید که 22 بهمن ماه پایان عمر این طاغوت است ...
    اقلیت باید تسلیم رأی اکثریت شود
    پاینده ایران و ایرانی با هر عقیده ی سیاسی و اعتقادی به جز خائنان به خاک

    پاسخحذف
  8. سلام. انقلابیون جدید! به چه جرمی؟

    آیت‌الله جوادی آملی کودتاگران را بی‌عرضه و مستحق جهنم خواند .


    اسرائیل یک کشتی حامل سلاح ایرانی را تو قیف کرده است .

    پاسخحذف
  9. کوروش جان نمیدونم چرا انقدر سرعت الان که ساعت چهار و پنج دقیقه هست اومده پائین من فعلا" هیچ کاری نمیتونم بکنم و بعدا" برمیگردم ببینم میتونم چیزی را دانلود کنم یا نه؟

    پاسخحذف
  10. کوروش جان این بالا نوشتی حرف را باید زد درد را باید گفت خوب من هم دارم حرف را میزنم درد را میگویم درد در آیات مدنی قران نهفته تو هم اگر بایک مسلمان و آخوند حرف بزنی به این چائی که من رسیدم میرسی و میفهمی اشکال و ریشه در دین اسلام هست که باید این اسلام بعنوان یک درد جدی در جامعه به نقد کشیده شود فقط اینرا بدان چند صد سال پیش ولتر که یک یهودی بود از هیچ چیزی نهراسید و فکر های تو را هم نکرد و کتابی نوشت با بیش از 8000 اشکال و ایراد به دین یهودی در نتیجه تلاش اینها در اروپا دین از سیاست جدا شد
    ( مطمئن باش که در اون سالها به ولتر هم همین حرفهای مثل تو را میزدند که به دین مردم کار نداشته باش )
    ما هم باید راه ولتر را برویم و مبارزه ولتری بکنیم نباید اندیشه های زیبای شما را داشت که بسیار هم زیباست اما فقط یک نفر را پیدا کن و با او بحث پله به پله بکن ببین مجبور میشوی بروی و آیات قران را برداری بیاری جلوی رویش بگذاری و بیانات زردشت را هم در جلوی رویش و با هم مقایسه کنی یعنی همین کاری که من دارم میکنم/ اسلام سیاسی هم ریشه در اسلام دینی 1400 سال پیش دارد که محمد بن عبدالله آنرا پایه گذاری کرد
    - اگر چه بقول شما ایرانی شهر نشین و متمدن هست و اعراب بیابونی و احکامشان نمیتواند نام فرهنگ به خود بگیرد و بیشتر باید بگوئیم یک دستور و یک تسلط جابرانه است تا یک فرهنگ ولی این دو را من کنار هم میگذارم تا شاید اشخاصی بخوانند و بفهمند صدمه ایرانیان ریشه اش از کجا بوده؟

    پاسخحذف
  11. با درود بیکران بر شما هم میهن گرامی و خردمندم
    تلاش شما در جهت بازشناسی فرهنگ اهورایی و رجحان و برتری شکلی و محتوایی آن بر فرهنگ تازیان قابل ستایش و در خور سپاس فراوان است.امیداست که در این راه خجسته پیروز و سرافراز باشید.هم میهن نازنینم فراموش نکن که هر کدام از ما تغییر را از خود شروع کرده ایم در این راه علاوه بر فعالیت در عرصه مجازی از قبیل وبلاگ و سایت ها آنچه که اهمیت صدچندان دارد تلاش در عرصه زندگی و تشکیل گروه هایی هر چند کوچک در این راه می باشد .به همه دوستداران ایران همیشه جاوید توصیه می کنم از بین دوستان و آشنایان نزدیک خود گروهی تشکیل داده و فعالیت هایی فرهنگی و سیاسی خود را در این جهت بسط و گسترش دهید.اگر هر کدام از ما موفق شویم فقط یک نفر را جهت فعالیت در راه آزادی ایران همیشه جاوید آموزش دهیم کافیست چرا که این چرخه به نوبه خود باز تولید شده و کسان دیگری را وارد این راه مقدس خواهد کرد و بزودی شاهد خواهیم بود که ملت ایران آمادگی های لازم جهت دست یابی به حقوق حقه خود که عبارتند از آزادی و دموکراسی و لیبراسیم را کسب نموده و قطعا پیروز خواهد گردید
    پس بیایید هر کدام از ما از خانواده و دوستان و آشنایان خود شروع کنیم تا بنوبه خود این چرخه بازتولید شده و فعالیت ما همه گیر شود.حسن این کار اینست که با کمترین هزینه ممکن بیشترین سود دهی را دارد و ثمردهی آن تضمین شده است.
    جاوید ایران زمین
    زنده باد آزادی
    دور باد استبداد
    در پایان یاداوری می کنم که با افتخار شما را پیوند دادم.درصورت تمایل بنده را با نام از هر دری سخنی لینک کنید منتظر نظرات خردمندانه شما هستم.

    پاسخحذف
  12. کوروش عزیز بعد از 13 آبان متنی به این زیبایی نخونده بودم و اگه اجازه بدی این پستت رومی خوام کپی کنم . واقعا که این دیگه آخر خط دیکتاتوری و ارتجاع است . تمام توانش همین بود . درسته . موفق باشی و امیدوارم که هر چه زودتر این ملت غیور و شجاع و مظلوم و رنجدیده به پیروزی رسیده و طعم آزادی روبچشند . این آرزوی قلبی من در این روزهاست.

    پاسخحذف
  13. ايراني مي ميرد ذلت نمي پذيرد
    پيروزي نزديك است!

    پاسخحذف
  14. درود
    من كه تبليغ 16 آذرو از همين امروز شروع كردم. روي ديوار اعلاميه رو باجه تلفن روي اعلاميه هاي رو ديوار. رو صندلي اتوبوس و مترو و هر جايي كه بشه نوشت.
    به خدا اينا جهارشنبه شكستن.به همشون ثابت شد كه نابود ميشن واسه همين اونجوري برخورد كردن. فقط چند تا راهپيمايي بزرگ اينا رو نابود ميكنه اميدوار باشيد.
    پاينده ايران

    پاسخحذف
  15. سلام
    ممنون از پیامتان
    عالی بود اما ما ما مشکل داشتیم
    دانلود نمی شد
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  16. با سلام بر کوروش خان
    ادرس قبلی من فیلتر شد لطف کن ادرس جدید من را در لینکهایت درست کن.ممنون
    سبز باشی

    پاسخحذف
  17. درود كوروش جان
    درود بر شرف تمامي ايرانيان سبزي كه حماسه ي دليرانه ديگري در تاريخ بزرك ايرانيان دلير ثبت كردند

    پاسخحذف
  18. سلام مرسی سر زدی
    بلگ خوبی دار ی موفق باشی وسبز
    اگه مایل باشی تبادل لینک کنیم خبر از شما

    پاسخحذف
  19. واقعاً مرسي از اين همه اطلاع رساني
    در مورد اون افسر وحشي هم بايد بگم با اين اطلاع رساني ها بچه هاي محلشون مي دونند باهاش چه كار كنند

    پاسخحذف
  20. سلام دوست خوب و همرزم من .
    ممنون از حضورسبزتون .
    خیلی عالی گفتین . گربه ی کناردیوار وقتی که خودش رو درمعرض خطرمی بینه شروع به چنگ زدن میکنه .
    این بگیرو ببندها و این شکنجه ها و این ضرب و شتم ها نشانه ی ترس عمیق و دست و پا زدن مذبوحانه ی دولت کودتا و نظام استبدادی و توتالیتره . دیگه زمانی طول نخواهد کشید که بههمون جایی سرنگون بشن که شاه رفت.
    اینها با دست خودشون گورخودشون رو کندن . دیگه ترس برای جنبش سبزمعنا نداره . همه با هم یکصدا فریاد آزادیخواهیمونو داد خواهیم زد به گوش مستبدین متقلب و بت بزرگ .
    به امید پیروزی نزدیک جنبش سبز.

    پاسخحذف
  21. احمق ها کسانی اند که از میر حسین دفاع میکنند ومملکت ما را پیش کشور پستی مانند عربستان سعودی خار میکنند!
    امیدوارم احمق نباشی
    جاودان ایران من
    بدرود

    پاسخحذف
  22. درود بر ناشناس آشنا
    حماقت برای هر کس یک تعریف دارد ...
    من به شما احترام میگذارم ! شما بر اساس اطلاعاتی که در دسترس دارید و بر اساس تحلیلی که در اختیارتان قرار میدهند نتیجه گیری میکنید ...
    شما(منظور رهبران شما) اقتدار گرا هستید ... شما هم نان خواهید و هم خرما ... در خاورمیانه تشنج ایجاد میکنید و بر سر قضیه هسته ای تمام دنیا را با خود دشمن میکنید و قدرت را به زور از دست مردم ایران میگیرید و اعتراضشان را سرکوب میکنید و فکر میکنید با این دیپلماسی احمقانه میتوانید ابرقدرت جهانی باشید ...
    میرحسین موسوی همراه مردم است و من به مهندس موسوی به همان اندازه احترام میگذارم که به تمامی همراهان مردم احترام میگذارم ...
    ایشان تا از مردم حمایت کنند و همراه مردم باشند برای من محترم است و از کارهای خوب ایشان دفاع میکنم ...
    اگر این از نظر شما حماقت است من یک احمق تمام عیار و خستگی ناپذیر هستم
    پاینده ایران ایرانیان

    پاسخحذف
  23. ناگفته های تاریخ کهن ایران
    آیا میدانید ایرانیان اول بار سیستم فاضلاب شهری یا اگو را اختراع کردند... بروزم

    پاسخحذف
  24. با سلام خدا جواب ظالمين را خواهد داد به اميد فردايي سبز

    پاسخحذف
  25. سلام ما همه با هم هستیم ملت بی شکستیم
    ما بچه های جنگیم بجنگ تا بجنگیم
    16 آذر بازهم مشت محکمی بر دهان این دیکتاتورها می زاریم

    پاسخحذف
  26. سلام و خسته نباشید به شما دوست عزیز
    1- شما بالاخره عضو جنبش سبز هستی یا نه اگه هستی که باید رهبری میرحسین و حرف های اون رو بپذیری ولی متاسفانه نوشته هات بیشتر به یک سلطنت طلب شبیهه
    2- روز سیزده آبان بعدازظهر کامنت گذاشته بودی که تحصن شکل گرفت و من اومدم که آب و غذا با خودم ببرم می خواستم اگه ممکنه وقایع اون روز رو بنویسی چون من اون ساعت هیچ تحصنی اونجایی که شما گفته بودید ندیدم
    منتظر شما هستم

    پاسخحذف
  27. سلام . نامه انتقادی یک بسیجی به علی خامنه ای!

    چند گام به جلو در شعارهای مردم در 13 آبان

    پاسخحذف
  28. سلام پاینده ایران
    مرسی از لطفتون آپم

    پاسخحذف
  29. میدانم تو هم دیدی
    که در قلب خیابان در پناه واژه ی ایثار
    شهیدی سنگری میساخت
    و فریادش زمین و آسمانها را به هم میدوخت
    که چون پروانه ای در عشق میهن
    با خدا میسوخت
    دلش همرزم گلهای شقایق شد
    شهید قصه های سبز
    خدا را دید و بی تردید عاشق شد...

    پاسخحذف
  30. درود رفیق
    همرزم من ما پیروزیم

    پاسخحذف
  31. سلام
    نیک گفتید پایاین کار کودتا نزدیک است . ممنون بابت تلاش فراوانتان در جهت اطلاع رسانی .
    با مطلب : " دستور برای محبوبیت " در خدمتتان هستم .

    پاسخحذف
  32. سلام به دوست سبز اندیش من
    کورش عزیز ممنون از وبلاگ جامع و کامل و اطلاعاتی که در اختیار ما میگذاری
    دوست عزیز افکارم مجالی برای تفکر ندارد نمی دانم ایران را چه شده که اینچنین گوسفندانی در لباس گرگ به جان این طفلان مسلم افتاده اند.
    در کنارت احساس آرامش میکنم و فکر میکنم همه در کنار هم مثل خواهر و برادرهای یتیم احساس آرامش میکنیم چرا که من غیر از تو کسی را ندارم و تو غیر از من
    سبز باشی
    منتظرت می مانم

    پاسخحذف
  33. سلام ممنون که خبرم میکنی موفق باشی و سبز

    پاسخحذف
  34. سلام و درود و خسته نباشید به شما دوست سبز فعال ارزوی موفقیت دارم

    پاسخحذف
  35. مرگ بر انگلیس که باسیاست تفرقه بیندازو حکومت کن ایران ما رو داره ویران میکنه.ساده نباش همهوطن.منم اولش مثل شما فکر میکردم اما حالا میگم با هم وحدت داشته باشیم.

    پاسخحذف
  36. متحد بشین علیه استعمار
    هموطنان نباید به جون هم بیفتیم

    پاسخحذف
  37. خدا کمکتون کنه خوب شین رهبراتون یه چی گفتن حالا توش موندن شماچرا باور می کنین می خواین تاریخ کم آوردین بهتون بگم مردم تسلیم حماقت شما نمی شن پس فکر نکنین با استحالتون می تونین کمر ملت ایران رو بشکونین

    پاسخحذف
  38. واقعا که 13 ابان شما بیشمار بودین!!!!!!!!!!!! 16 اذر هم هیچ غلطی نمیتونین بکنین ، ارباب ها تون تو صدتا سوراخ قایم شدن و هی بیانیه میدن جرات بیرون اومدنم ندارن بیچاره ها

    پاسخحذف
  39. سلام
    سلام
    سلام

    اقا جون چرا بحث میکنیداز قدیم گفتن اسیاب به نوبت چرا شماها اینقد نامردین 2500 سال شاهنشاهی بود حالا نوبت ماس 2500سالم مال ما بدش دیگه مال شما خوبه
    عادلانس نه ؟

    پاسخحذف
  40. سلام بر خوش خیالان....
    هنوزم.............اه ه ه ه ه
    به بازی گرفتنمون ..... احساساتی شدیم
    بجون خودم اخرم به غلط کردن می افتیم
    فردا که این مستر گرین بیاد رو کار نه من زندان رفته رو یادش میاد نه توی خایبون رفته رو.
    مث همون موقعی که ما رو میفرستاد جلو خودش قایم میشد . الان کی از من زندان رفته به خاطر این اقا حمایت میکنه؟؟
    شما که توی حزبشید اگه جواب بدید ممنون میشم.

    پاسخحذف
  41. شما موسوی رو هم خر خودتون کردید

    پاسخحذف
  42. اگه مردی حقیقت رو بنوس

    پاسخحذف

حرف را باید زد
درد را باید گفت
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی ست
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...
زنده باد مخالف من!