۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

چند نکته

یکی از مهمترین جلوه های مبارزه پوچ کردن ارزش های کودتاچیان است! تنها شعاری که جنبش سبز در تظاهرات های خود همواره به کار میبرد و به طرزی کاملا هوشمندانه جلو شعار دادن و پاسخ دادن کودتاچیان را میگیرد همین ندا است ... الله اکبر ...
حتی اگر به خدا هم اعتقادی نداشته باشیم برای مبارزه با رژیم کودتاچی و مستبد دینی ساعت 22 سه شنبه به پشت بام یا بالکن خانه های خود خواهیم رفت و ندای "الله اکبر" سر خواهیم داد ...

البته شعار همیشگی "مرگ بر دیکتاتور" فراموش نشود














طرح ماندن در خیابان ها و اعتصاب و هدفمند کردن اعتراضات برای رسیدن به اهدافمان کاری است که دیر یا زود باید دست به آن بزنیم ... بدون شک در روز 13 آبان هسته ی اولیه ی این تحصن عمومی توسط دانشجویان تشکیل خواهد شد و با پیوستن مردم و اتحاد بین دانشجویان و مردم آسیب پذیری این هسته کاهش پیدا میکند ...
این طرح هنوز در ایران اجرا نشده است و بدون شک اتفاقات پیش بینی نشده ی زیادی در پیش خواهد بود ... حتی اگر این هسته متلاشی شود این طرح شکست نمیخورد و تجربه ای میشود برای 22 بهمن ...
هنوز 4 روز دیگر تا 13 آبان فرصت داریم و باید اطلاع رسانی کنیم ...








اعلامیه ی سبز یکی از بهترین راهکارها برای اطلاع رسانی است

لینک دانلود با حجم 2 MB برای پرینت و تکثیر اعلامیه:http://www.4shared.com/file/142226015/ab59c3f9/13_Aban2.html
با حجم کمتر برای سایت ها و وبلاگ ها :http://www.4shared.com/file/142226333/724aba17/13_Aban3.html
سکوت سبز مرا بشنويد تا وقت است
رسيد واقعه، کاري کنيد تا وقت است
زمان براي تأمل نمانده ديگر باز
شتاب عقربه ها بنگريد تا وقت است
هزار بغض فروخورده در گلو دارم
جواب من به صداقت دهيد، تا وقت است
دروغهاي شما را شنيده‌ام بسيار
کلام تازه‌تري آوريد تا وقت است
ز پيش روي من اي قاتلان آزادي!
رويد سوي دگر، گم شويد تا وقت است
ز ترس لشگر سبزي که لاله در دست است
روا بُوَد به جهنم رويد تا وقت است
مرا ز چنگ و ز دندان خود نترسانيد
به صلح، رأي مرا پس دهيد تا وقت است













نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنیم مسیر و زمان حرکت است ...
همانطور که شیخ مهدی کروبی (از همراهان جنبش سبز) قول داده است که قبل از حضور در راهپیمایی اعلام خواهد کرد که به کجا خواهد رفت ... ساعت و زمان دقیق راهپیمایی توسط مهدی کروبی تعیین خواهد شد اما باید از هرگونه حضور در خیابان نوفل لوشاتو و مقابل سفارت روسیه پرهیز کنیم ... شعار ایرانیان در طول تاریخ صلح بوده است ... این رژیم هویت ایرانی ما را نابود کرده است ... ما راهپیمایی میکنیم تا این هویت را باز پس گیریم ... بهتر است به جای کلمه ی "مرگ" از کلمه ی "ننگ" استفاده کنیم ...
مسیر راهپیمایی جنبش راه سبز از صدا و سیمای پشم و شیشه پخش خواهد شد ... ما ساعت ده به همان مسیرها خواهیم رفت ...
مرگ بر هیچ کس ...
تنها شعاری که با "مرگ" همراه خواهد بود ، "مرگ بر دیکتاتور" است ...
یکی از مهمترین اهداف ما برای برگزاری راهپیمایی در روزهای حکومتی امنیت راهپیمایان و بر هم زدن نمایش کودتاگران است پس باید از هر گونه درگیری پرهیز کنیم و به هیچ وجه کار را به خشونت نکشیم و خود را از افرادی که قصد ناامن کردن فضا را دارند جدا کنید ... نباید اجازه دهیم تظاهرات مسالمت ما به خشونت کشیده شود ... با لاله های سرخ به استقبال نیروی انتظامی سبز خواهیم رفت ...

سبزیم به رنگ سبز خود مینازیم
از ریشه بن کشور خود میسازیم

ما از طایفه کاوه سهراب و ندا

از هر طرف به خصم خود میتازیم













مادرم می‌ترسد
که مبادا من هم
سرخی خاک شوم
یا ز سر پنجه ظلم
گنه دیگر این قوم ناپاک شوم
با من او می‌گوید
که ای تو جان مادر
مرو از خانه برون
همه‌­ی شهر پر از گرگان است
و صداقت و شرف
در نهانخانه­‌ی تاریک ستم زندان است
مرو از خانه برون
کین جنایت پیشه
قوم نااهل درون سینه
قلبشان سنگین است
و زمین بر دریدن­هاشان
شاهد رنگین است
مرو از خانه برون
مرو از خانه برون
لحظه­ای چشم بر او میدوزم
با خودم می‌گویم
که مبادا ...
اما...
رو به او می‌گویم
که ای تو جان فرزند
اگر این قوم سراسر نیرنگ
بکشد پای مرا اندر بند
یا به سر نیزه کین
بگسلد جان مرا بند از بند
ننشینم از ره
که ره من ره آزادی و آزادگی است
ره مردانگی است
«من اگر بنشینم
ما اگر بنشینیم
چه کسی برخیزد؟»
چه کسی با ستم و ظلم عیان بستیزد؟
با حضور من و ماست
که طلوع خورشید
بار دیگر به ما رنگ سحر می‌بخشد
و سیاهی رخت از خانه ما می­‌بندد
مادر ای تو جان فرزند
گاه رفتن در را
پشت من با سخن خیر ببند
مادرم
من رفتم
پاینده ایران

۱۳ نظر:

  1. سلام خسته نباشی همرزم پاینده ایران وبلاگت حرف نداره

    پاسخحذف
  2. آبان در انتظار یک حماسه

    گلواژه ها به شهر رهایی رسیده اند
    پرواز را به چشم دیده اند
    آزاد میشویم یار_ همصدا ، بخند
    آبان در انتظار ماست
    تا همیشه دستبند سبز را ببند

    آدرس وبلاگم عوض شد
    prisonpaper.blogfa.com

    لطفا مکان و زمان رو اگه فهمیدید اطلاع رسانی کنید

    پاسخحذف
  3. ُسلام کورش جان
    ممنون از لطفی که همیشه به من داری .
    به امید پیروزی و آزادی .

    پاسخحذف
  4. درود ،
    شادمانم از اینکه دوباره جوانه زدی .
    لینکت اصلاح شد .
    آزادی نزدیکه به نزدیکی 13 آبان

    پاسخحذف
  5. پیروز باشید
    برای همیشه...

    پاسخحذف
  6. خسته نباشی هموطن.واقعا شعر زیبائی بود در مورد مادر. من برای روز قدس خودم شرکت کردم ولی برادرانم را نگذاشتم شرکت کنند.اما برای روز 13 آبان همه باهم 5 برادر شرکت می کنیم اگر نترسیم و همه با هم و بیشتر شرکت کنیم چاره ای جز تسلیم ندارند که این اتفاق خواهد افتاد اما مهمتر از همه این است که بعد از پیروزی چه کنیم که بلای انقلاب 57 تکرار نشود ودوباره سر این مردم کلاه نرود.مطلبی در وبلاگ من هست خواهش میکنم آن را در وبلاگ خودتان قرار دهید با سلیقه خودتان با عنوان "جنبش سبز انقلاب یا رفورم" باید ببینیم چرا سایت حزب توده از براندازی نظام حمایت نمی کند وخواستار رفورم است یعنی کمی تغییرات .خیلی باید هوشمندانه عمل کنیم اطلاع رسانی خیلی مهم است .کمی از غرور وخودبینی خود کم کنیم وفقط به فکر اثبات خودمان نباشیم مطالب مهم و روشنگرانه را از هر جا هست به دوستان خود پیشنهاد خواندن ان را بدهیم و تصمیم گیری را به شعور خودشان واگذاریم. ممنون

    پاسخحذف
  7. سربازهای سبز!

    در تنگنای حادثه ها گل کنید باز

    این سوگ_ سرد را به عشق_ یار

    تحمل کنید باز

    ما زائران_ کوچه های عاشقانه ایم

    ما باز هم ، حماسه ساز_ لحظه های جاودانه ایم


    به امید خدا جنبش سبز ملت ایران حق مظلوم رو از ظالم میگیره

    فردا سیزدهم آبان ساعت 10:30 صبح میدان هفت تیر

    سبزیم و بیشمار...[گل]

    آقا کورش واقعا وبلاگت کم نظیره
    سبز باشی برادر

    آدرس وبلاگم عوض شد
    خدا با ماست او را هم فیلتر میکنید...

    پاسخحذف
  8. درود بر مجاهدان راه آزادی
    از مطالب بسیار زیباتون لذت بردم...
    من شما رو لینک کردم!
    اگر افتخار دادید و ما رو قابل دونستید با نام اینجا ایران سرزمین کوروش بزرگ
    بلنکید.
    پاینده ایران
    بدرود

    پاسخحذف
  9. درود بر مدیر وبلاگ "اینجا ایران سرزمین کوروش بزرگ"
    تارنمای شما با افتخار لینک شد
    چطوری باید براتون کامنت بگذارم؟

    پاسخحذف
  10. کوروش جان سلام من نویسنده وبلاگWWW.FARYAD.SABZ1.BLOGFA.COM هستم.از شما بابت پاک کردن نظرتون در وبلاگم که معرفی اون وحشی بود. عذر خواهی میکنم. البته به تمامی دوستان و وبلاگ نویسان آشنا ایمیل کردم. از نظراتتون متشکرم

    پاسخحذف
  11. احسان فتاحیان اعدام شد
    شماره 962-2009
    20 آبان 1388 aehsan fattah
    کليد واژه ها : اطلاعيه

    صبح روز چهارشنبه مورخ 20 آبان 1388، حکم اعدام احسان فتاحیان در زندان سنندج اجرا شد.


    حكومت نكبت و استبداد مذهبی شیعه جمهوری اسلامی .. در كشتار است كه می تواند به زندگی انگلی و مفت خواری .. اخوند و بسیج و پاسدار و حاجی بازاری .. خود ادامه دهد ...
    اعدام و كشتار و سركوب و خفقان و رانت خورای و ربا خواری و اقازاده بازی و زهد و ریا و تقیه و تفسیر و توجیه .. در ذات جمهوری اسلامی ست .. برای ایجاد وحشت و مرگ و ترس .. و بنده شدن و مقلد بودن و سرخم كردن بر درگاه عدل علی خامنه ای ولایت فقیه شیعه اسلامی .. همیشه لازمه اش كشتار است .. كشتار زندانیان بی دفاع را شروع كرده اند

    پاسخحذف
  12. چه بر سر ایران خواهدامد

    پاسخحذف

حرف را باید زد
درد را باید گفت
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی ست
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...
زنده باد مخالف من!