۱۳۸۸ آبان ۱۰, یکشنبه

بیایید آینده خود را در روز قدس رقم بزنیم


فراخوان: تظاهرات میلیونی ایرانی ها در روز 27 شهریور 88 (روز قدس) راس ساعت 9 صبح را باید به «روز سبز» تبدیل کنیم البته نه برای آزادی قدس بلکه برای آزادی خودمان. برای برادران و خواهرانمان که مظلومانه در زندان های جمهوری اسلامی شکنجه شدند و مخفیانه در قطعه 302 بهشت زهرا به خاک سپرده شده اند. برای نابودی خامن . ه ای و دارو دسته اش.


مکان در تهران: در میادین «هفت تیر»، «ولیعصر»، «ونک»، «صادقیه» و «انقلاب»

بدون هیچگونه شعار دادن و یا نماد سبزی منتظر میشویم تا جمعیت به بیش از ده ها هزار نفر برسد و سپس همه نماد های سبز رو بالا ببرید و شعار های اعتراض آمیز سر دهید و به سمت میدان تجمع اصلی (آزادی در تهران) حرکت کنید.

دلایل شرکت در روز 27 شهریور:
(1). روز قدس، روز نشان دادن اقتدار حکومت است و جنبه جهانی دارد بنابراین اگر آنرا به بزرگترین تجمع اعتراضی مردم (مانند نماز جمعه اعتراضی 26 تیر) تبدیل کنیم یعنی بزرگترین شکست جمهوری اسلامی و حتی نابودی آن است.
(2). روز قدس یک روز حکومتی است و توسط تعداد زیادی از خبرنگاران پوشش میشود بنابراین «بسیجیان مخ Less» نمی تواند با مردم معترض برخورد خشونت آمیز کنند.
(3). «رئیس جمهور موسوی» و «کروبی شیر دل» نیز صد در صد در این روز فراموش نشدنی شرکت خواهند کرد به همین دلیل قشر عظیمی از مردم نیز برای حمایت از آنها شرکت میکنند.
اول باید بحث راهپیمایی را با نماز جمعه جدا کرد ... هیچ اهمیتی ندارد که نماز جمعه توسط هاشمی رفسنجانی یا احمد خاتمی (احمد پاچه گیر معروف) برگزار بشود ... مهم رنگ سبز شماست ...
در صورت دستگیری موسوی و کروبی که این روزها بسیار سخن به میان آمده است اما بسیار سخت میشود باور کرد که حکومت اسلامی چنین اشتباهی بکند (البته محمود عنتری نژاد به ما یاد داد که اینجا حکومت اسلامی است و هر چیزی امکان پذیر است) باید تا روز آزادی تمامی زندانیان سیاسی در خیابان ها بمانیم ...
آن کس که حفظ جان را مقدم بر آزادی بداند لیاقت آزادی را ندارد ...
پاینده ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

حرف را باید زد
درد را باید گفت
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی ست
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...
زنده باد مخالف من!