۱۳۸۸ آبان ۱۷, یکشنبه

تحلیلی در خصوص 13 آبان و تبعات آن در عرصه سیاسی کشور

سبزها طبق قرار قبلی، تصمیم خود برای شرکت در تظاهرات سالگرد اشغال سفارت آمریکا را اعلام کردند. حاکمیت از چند روز قبل از 13 آبان، برای مقابله با این کار دست به تلاشهایی زد
تشکیل بریگادهای سبز علوی* و سازماندهی و لجستیک نیروهای سرکوبگر از مناطق مختلف کشور به تهران، ارعاب و تهدید از طریق رسانه های حامی کودتا، به خصوص تلویزیون انحصاری دولت کودتا، و تهدیدهای دیگری همچون ارسال SMS به دارندگان تلفن همراه، از جمله اقداماتی بود که حاکمیت برای کاهش شمار شرکت کنندگان در تظاهرات 13 آبان انجام داد. زمانی که طرح تشکیل بریگادهای سبز علوی اعلام شد، آشکار شد که حاکمیت طرح و برنامه ای مشابه برنامه سرکوب جنبش دانشجویی در روز 23 تیر 1378 را در دستور کار قرار داده است و بناست که با سرکوب وحشیانه و خونین تظاهرات مردمی، جمعیتی را با نمادهای سبز به خیابان بیاورند. کارشناسان نظامی دولت کودتا، تصور میکردند در روز 13 آبان که روز غیر تعطیل است، تعداد کمتری در تظاهرات شرکت خواهند کرد. اما این طرح که از همان ابتدا هم غیر قابل اجرا بود، به طرز مضحکی شکست خورد و سبزها که با خشونت عوامل حکومت مواجه شده بودند، تظاهرات خود را با شعارهایی تند تر و رادیکال تر به پایان رساندند.
بدین ترتیب حاکمیت در روز 13 آبان نقطه ضعف خود را به صورتی ناشیانه برملا کرد؛ در واقع دولت کودتا فقط میتواند برای مقابله با تظاهرات میلیونی در مناسبتهای رسمی، با صرف هزینه های سنگین تعدادی نیرو و تجهیزات از گوشه و کنار کشور جمع و جور کند و دست به خشونت بزند، اما در برابر تظاهرات روزانه و پراکنده مداوم، چاره ای جز تسلیم ندارد. باید توجه داشت که شیوه عمل کنونی هم به خاطر هزینه های هنگفت مالی و اجتماعی، امکان تداوم نخواهد داشت.
حاکمیت به زودی خیابان را برای همیشه از دست خواهد داد.

گسترش جغرافیایی و سرایت اجتماعی

روز 13 آبان اتفاقی رخ داد که بسیاری از ناظران، به این زودی انتظارش را نداشتند: با مشارکت تبریز و برخی شهرستانهای دیگر که تا کنون فعال نبوده اند (حتی از زاهدان هم گزارشهایی رسیده است)، جنبش سبز، حالت ملی پیدا کرد و وحدت عمل ملی، حول نفی دیکتاتوری و قیمومیت و در دفاع از یک حاکمیت ملی تکثرگرا و دموکراتیک در ایران شکل گرفت. همچنین با شرکت چشمگیر و قابل توجه اهالی جنوب شهر تهران، جنبش سبز از حالت طبقاتی خارج شد و خصلت فرا طبقاتی خود را نشان داد و به یک جنبش اجتماعی تمام عیار ملی تبدیل شد. این امر نشان دهنده رشد سریع و شتابان جنبش است، اما با این وجود، هم یک فرصت است و هم میتواند یک خطر باشد؛ اگر در میعادهای بعدی و مناسبتهای پیش رو، این شهرها و گروههای اجتماعی و قومی یا مذهبی، مشارکت خود را ادامه دهند، سقوط دولت کودتا به صورت ملموسی تسریع میشود، اما اگر مردم دور از پایتخت یا اقشار کم در آمد به هر دلیلی عقب نشینی کنند یا مایوس شوند، میتوان گفت که ضربه ای قابل توجه بر پیکر جنبش وارد میشود. از این لحاظ، هوشیاری و فرصت شناسی و ایجاد روابط سازنده و پیچیده میان مرکز و پیرامون، برای تداوم و تعمیق جنبش ضروری است.
شکست طرح سیاست خارجی دولت کودتا
دولت کودتا هزینه های داخلی و خارجی فراوانی روی دست نظام و کشور گذاشت تا به خیال خود بتواند در شرایط مکانی و زمانی مناسب، و از موضع برتر با آمریکا مذاکره کند. اما با توجه به وقایع پس از انتخابات و ناتوانی حکومت در یکدست کردن قدرت، امکان شکستن تابوی مذاکره با آمریکا و ترک مخاصمه با این کشور، آن هم از موضع برتر، برای مدتی طولانی از بین رفت. با خیزش و تداوم جنبش سبز، اکنون رهبر نظام در این خصوص مردد است، چرا که به خوبی میداند که هر گونه مذاکره و تفاهم با آمریکا، در شرایط کنونی موجب ریزش نیروهای باقیمانده نظام و تقویت موضع مخالفان و منتقدان خواهد شد. به همین دلیل بود که در سخنرانی روز 12 آبان، بازهم بر دشمنی و خصومت میان نظام و آمریکا تاکید کرد و به دولتمردان کودتایی هشدار داد که فریب لبخند آمریکا را نخورند (این در حالی است که اگر جنبش در روزهای اول سرکوب میشد، امروز آمریکا به یک کشور دوست و برادر تبدیل شده بود). در این شرایط نظامیان و محافل حامی کودتا برای رفع تردید و اقناع رهبری، در روز 13 آبان، نهایت خشونت و سرکوب را به خرج دادند تا چنین القا شود که «فـت نه» خاتمه یافته است، اما هر چه خشونت بیشتر شد و سرکوب شدت گرفت، شعارهای مردم تند تر شد و از دولت کودتا به سمت رهبری و حتی اصل ولایت فقیه متمایل شد. جالب این که در حال حاضر، رهبر نظام عینا مانند محمدرضا شاه در اواخر دوران سلطنت خود، به شدت دچار تردید است و قادر به تصمیم گیری نیست و سرداران سپاه هم مانند ارتشبدها، عصبانی و کلافه اند و در عین حال، ملت بسیار هشیار تر و خونسرد تر از ملت سال 57 است.

اوباما، نه با اونها، نه با ما؛ با ملت آمریکا!
شمار زیادی از ناظران و فعالان، از اینکه اوباما پیامهای دوستانه به دولت کودتا ارسال میکند، احساس نگرانی میکنند و نسبت به توافق پشت پرده هشدار میدهند. اما واقعیت این است که اوباما به فکر دولت خود و منافع ملی آمریکاست و خوشبختانه در حال حاضر، سازگاری امیدبخشی میان منافع ملی آمریکا و خواست ملی اکثریت ایرانیان مشاهده میشود. تازمانی که دولت حاکم بر ایران، تهدیدی برای منافع آمریکا و امنیت منطقه باشد، اوباما تلاش خواهد کرد این دولت را در موضع ضعف به میز مذاکره بکشاند. بنابراین زمانی که یک جنبش فراگیر و قدرتمند اجتماعی به نام جنبش سبز، موجودیت و ایدئولوژی دولت کودتا را از داخل تهدید کند، ارسال پیامهای دوستانه و دعوت به مذاکره از سوی اوباما، بیش از هرچیز، فشاری تحقیر آمیز بر دولت کودتا و حامیانش به شمار میرود. چرا که در شرایط کنونی که نظام درگیر بحران داخلی است، به شدت نیازمند یک بحران یا دشمن بین المللی است تا بتواند با استفاده از آن مخالفان داخلی را سرکوب کند و اوباما (برخلاف بوش) از چنین لطفی دریغ میورزد! تاثیر مثبت و سازنده حرکتهای اوباما را میتوان از طریق مقایسه با رفتار تحریک آمیز جرج بوش به خوبی درک کرد. با هر سخنرانی تند بوش، همتایان وی در ایران، کارناوالی از دشمن و دشمنی به راه می انداختند و منتقدان داخلی را منفعل میکردند، در حالی که اوباما با پیامهای دوستانه و رفتار صلح آمیز، در واقع بیشترین فشار را بر دولت کودتا وارد میکند و مفهوم مورد علاقه و شیشه عمر رهبر نظام، یعنی «دشمن» را بی اعتبار میسازد. هرچند علت این رفتار اوباما، در حقیقت منافع ملی آمریکاست و در حال حاضر جنبش سبز به هیچ وجه نمیتواند کشوری خارجی را متحد خود بداند یا روی کمک دولتهای خارجی حساب کند.
سانتریفیوژ سبز!

سانتریفیوژ دستگاهی است که از طریق حرکت پرشتاب دورانی، مواد مرکب را از یکدیگر جدا میکند. اکنون مجموعه حاکمیت، حکم یک ماده مرکب را پیدا کرده است که در سانتریفیوژ سبز ملت ایران، به دام افتاده است و با شتابی سرسام آور به دور خود میچرخد. حاکمیت، نه میتواند جنبش سبز را سرکوب کند و نه میتواند در حضور جنبش، تصمیمگیری کند. گروه حاکم حتی نمیتواند همین شرایط کنونی را ثابت نگه دارد، چرا که ماجراجویی هسته ای، دیگر قابل ادامه نیست و به نقطه نهایی تصمیمگیری نزدیک میشود. این مشکل در مورد موسوی و کروبی هم وجود دارد: حاکمیت نه میتواند آنها را بازداشت کند و نه میتواند آنها را تحمل کند، بنابراین مانند تروریستها و القاعده، آنها را تهدید به حمله انتحاری میکند، یا مورد ضرب و شتم قرار میدهد و نزدیکان آنها را به گروگان میگیرد. باید توجه داشت که دولتی که منتخبان ملت یا شهروندان خود را به گروگان میگیرد، دیگر یک دولت نیست، حتی یک دولت اشغالگر هم نیست، بلکه یک گروه تروریستی است.
حاکمیت نمیتواند این نیروی گشتاور و فشار گریز از مرکز مداوم را تحمل کند. این وضعیت دقیقا شرایطی است که در درون یک سانتریفیوژ وجود دارد. اکنون دیگر مسجل شده است که نظامیان در عرصه سیاسی ایران، فردایی ندارند. اما حاکمیت هنوز به آنها چسبیده است، به این امید که ترس اصلاح طلبان از توهم فروپاشی نظام، گردش این سانتریفیوژ را متوقف کند یا شتاب آن را کاهش دهد، اما اکنون یک نگرانی و انگیزه واقعی و عظیم در میان است، و آن فروپاشی کل کشور است که باعث میشود شتاب گردش این سانتریفیوژ سبز، لحظه به لحظه افزایش یابد. نظامیان دیر یا زود، کنده خواهند شد، مسئله این است که چه اشخاص یا گروه هایی همراه آنها به بیرون پرتاب میشوند؟
اصلاح طلبان تصمیم خود را گرفته اند و تاوانش را هم داده اند، میانه روها مواضع خود را یکبار اعلام کردند و فعلا ساکت اند، و راستگرایان هم به دنبال فرصت مناسبی برای اعلام تصمیم معقولانه خود هستند.واقعیت از دو حال خارج نیست: یا کودتاچیان رهبر نظام را به گروگان گرفته اند، یا این که تمام جنایات و سرکوبها و کشتارهای اخیر، با مسئولیت مستقیم رهبر نظام صورت گرفته و میگیرد. نظام مقدس، دیگر نمیتواند مثل دوران اصلاحات، دو دوزه بازی کند و شب به خوابگاه حمله کند و صبح روز بعد با دانشجویان کتک خورده، نشست صمیمانه برگزار کند و برای قربانیان خود گریه کند. همه آن بحرانهای 9 روز یکبار و این کشتارها و جنایتها و تجاوزات اخیر، به خاطر ترس از همین شفافیت بوده است. کل سیستم ریلود میشود.

جنبش سبز علوی*: این مجموعه که خود را جنبش مینامد، توسط سپاه پاسداران که یک نیروی نظامی است، تاسیس شده است و به صورتی آشکار توسط رسانه های دولتی پشتیبانی میشود، به همین دلیل نمیتوان آن را جنبش دانست. تحلیلگران انقلاب سبز، این گروه و تحرکات آن را به دقت تحت نظر دارند و فعلا تا زمانی که نحوه و حوزه فعالیت آن مشخص شود، آن را بریگاد مینامند. ما معتقدیم که این تلاش، پیش از آنکه ثمری برای دولت کودتا داشته باشد، شکست خورده است، و نباید برای آن وقت تلف کرد.اما در صورت نیاز در یادداشتی جداگانه به تحلیل این بریگاد خواهیم پرداخت.
کاری از گروه تحلیلگران انقلاب سبز
درباره ی این شبکه (جنبش سبز علوی) باید بگویم که جدیدا وبلاگ هایی تاسیس شده اند و به طور گسترده تبلیغ میکنند ...
اگر از وبلاگ نویسان فعال جنبش سبز باشید بدون شک با کامنت های آنها مواجه شده اید ... نام چند سبز علوی را در اینجا قرار میدهم ولی توصیه میکنم که وارد وبسایت های آنها نشوید حتی برای ارضای حس کنجکاوی چون آی پی شما در سایت آنها ذخیره میشود! فقط این نام ها را بشناسید ... اینان سپاهی هستند !

ارسال پیامك تهدیدآمیز به برخی مردم!
شهروند محترم طبق اطلاع واصله، جنابعالی تحت تأثیر تبلیغات ضد امنیتی رسانه های وابسته به بیگانگان قرار گرفته اید، در صورت حضور در هر گونه تجمع غیرقانونی و ارتباط با رسانه های خارج از كشور برابر مواد 489، 499، 500، 508، 514، 609، 610 و 698 قانون مجازات اسلامی شناخته میشوید و با شما برخورد قانونی خواهد شد.
شماره ارسال كننده این پیامك 009860005005 است كه از سرویس دهندگان كلی خدمات بهره می برد.

وقتی این پیامک را دریافت کردم فقط خندیدم ... هیچ غلطی نمیتوانند بکنند !

پی نوشت :
تجمع عمومي مقابل اوين؛ جان بازداشتي هاي 13 آبان در خطر است! آمار دختران بالاست!دختران و پسران زيادي در اعتراضات ديروز دستگير شده اند كه معلوم نيست چه بر سر آنها بياورند؟ تعطيلي اعتراضات تا يك ماه ديگر يعني 16 آذر، فقط باعث "تجديد قواي" مآموران و فرصت نقشه هاي جديدي براي سركوبهاي سنگين تر را براي آنها فراهم مي كند. اين نظر، پيشنهادي است كه از "برآيند نظرهاي دوستان فعال" بدست مي آيد. نظر دوستان اين است كه تجمع ثابت و تحصن مثلا" در مقابل دادگاه انقلاب و يا مقابل زندان اوين، ممكن است بتواند مانع از تكرار فاجعه هايي مثل كهريزك شود. ضمن آنكه فرصت تجديد قواي سركوبگران را از آنها مي گيرد و التيامي بر است نگراني خانواده هايي كه هم اينك مقابل دادستاني و زندان اوين، بدنبال عزيزان بازداشتي خود مي گردند و ممكن است سرنوشت تلخي مثل مادر "سهراب اعرابي" عزيز پيدا كنند كه بعد از روزها دوندگي و چشم انتظاري، جنازه نوگل پرپر شده اش را به او تحويل دادند. آمار تخميني دختران بازداشتي ديروز بالا برآورد شده و بايد فكري براي همه اسيران سبز 13 آباني كنيم. ديروز هم مثل روزهاي قبل، مأموران امنيتي در كنار سركوبگران به فيلمبرداري از چهره مردم و جوانان معترض مي پرداختند و ممكن است پروژه شناسايي و دستگيري ساير بچه هاي فعال را از امروز شروع كنند و باز هم فاجعه هاي بعد از هجده تير (احضارها و شكنجه ها و قتل ها) را رقم بزنند. نبايد بگذاريم "كهريزك" ديگري راه بيفتد. لطفا" روي اين موضوع حياتي، تمركز خاص داشته باشيد و به طور وسيع اطلاع رساني كنيد تا از مجموع نظرات دوستان راهي بيابيم و با عقلانيت كامل و بدون عجله و اشتباه، روي راهي براي آزادي سريع عزيزان بازداشتي و تهيه فهرست دقيق از همه آنها و انتشار از طريق اينترنت و امور مرتبط متمركز شويم.

تصاویر جدید کودکی و نوجوانی ندا آقاسلطان که در حوادث بعد از انتخابات ۲۲ خرداد در تهران جان خود را از دست داد.
آدم وقتی این عکس ها و این چشمان پر از عشق و زندگی را می بینه از جریانات حاکم بر میهن عزیزمان که این همه شور و عشق را نادیده میگیرون و با تمسک به دین و مذهب برای رسیدن به اهداف خود دست به هر جنایتی میزنند شرمسار میشه ...
کاش کمی وجدان داشتند ...
به هزاران نداهایی که هنوز نمرن و زیر شکنجه و تجاوز هستند فکر کنید و تا اونارو هم مثل ندا ، ترانه و سهراب و ... نکشتن ، این ماشین شکنجه و سرکوب را متلاشی کنیم
راهت پر رهرو باید ای ندای آزادی

دوباره فیلترها شدیدتر خواهد شد ... در صورت فیلتر مجدد این وبلاگ به این سایت مراجعه کنید

We Stand To The End


فیلترشکن های جدید :

http://13aban.rr.nu/‎‎

http://13azar.rr.nu/

‎‎http://16azar.rr.nu/‎‎


روش دور زدن فیلترینگ یاهو مسنجر :
ابتدا ورژن 9beta یاهو مسنجر یا بالاتر را از این سایت دانلود و نصب کنید:
http://messenger.yahoo.com/
سپس در قسمت تنظیمات روی گزینه ی proxy تیک بزنید و ok کنید
حال به راحتی از یاهو مسنجر استفاده کنید


از همین الان اطلاع رسانی را برای 16 آذر آغاز کنیم ...

پاینده ایران

۳۲ نظر:

  1. خاک بر سر اینا بشه،فقط میخوان مردم رو خفه کنن،کاش مخشون رو به کار میبستن تا یه راه عادلانه پیش ببرن،البته اینا بویی از عدالت نبردن،کدوم راه عادلانه؟
    فقط میخوان با توپ و تانک جلوی مردم باستن،اینا برای مردم حکومت نمیکنن،با مردم حکومت میکنن.
    ما فقط میاستیم و صبر میکنیم چون معتقدیم پایان شب سیاه سپید است.

    پاسخحذف
  2. درود بر نویسنده ی وبلاگ زنده باد جمهوری اسلامی ایران
    دوست من
    با حضور من و توست که پایان شب سیه سپید است نه با انتظار و صبر من و تو

    پاسخحذف
  3. سلام
    آدرس جدید وبلاگ حماسه حضور سبز
    http://montaghed2.blogfa.com/

    پاسخحذف
  4. سلام ما هستیم تا پیروزی
    16آذر می آییم تا بار دیگر قدرت جنبش سبز را نشان دهیم

    پاسخحذف
  5. ممنون که سر زدید
    16 آذر روزی بیاد ماندنی خواهد شد
    ایرانی هنوز زنده است و نفس می کشد

    پاسخحذف
  6. با درود

    همرزم سبز وفرزند راستین کوروش بزرگ

    با افتخار شما را به پیوندهایم افزودم
    در صورت تمایل این سه وبلاگ را به پیوندهایتان بیافزایید

    با هم فکری وتبادل نظرها به یک راهکار عملی برای 16 اذر باید برسیم منتر نشستن تا بقیه بیانیه بدهند وراه و چاه را مشخص کنند اشتباه است

    خدا کند فاجعه کهریزکی چون دهشتناک در خورین ورامین یا اوین اتفاق نیافتد

    منتظر حظور سبز شما هستم

    بدرود و پاینده ایران

    پاسخحذف
  7. http://greennewsiran.blogspot.com/


    http://parazitsabz.blogspot.com/

    http://srastakhiz.blogspot.com/

    تو کامنت قبلی نیومد و یه مطلب دیگه-- گزینه تایید کلمه وبت تو قسمتنظرات رو بردار برو به قسمت تنظیمات گزینه رو بزار روی نه تا نظر دادن راحت تر بشه

    به امید آزادی ایران از چنگال اهریمنان

    پاسخحذف
  8. چه قدر صورت ندا زیباست! ای دریغ از این زیبایی که خفت به سینه ی خاک!

    پاسخحذف
  9. سلام
    ممنون از پیامتان
    با اجازتون با این نظر کمی مشکل دارم نباید جان مردم را همه جا هزینه کرد . شما از جان گذشته ای اما خیلی ها اینطوری نیستند. باید حساب شده جلو رفت تا مردم عادی خسته نشوند
    آقا جان ما از این انتی فیلتر ها کمال استقاده را کردیم اما آنتی فیلتری برای فایر فاکس نیست؟

    پاسخحذف
  10. سلام به دوست و همرزم عزیزم.
    پست شما واقعأ عالی بود . اطلاع رسانی دقیق و جامعی داشتین. چند نکته ی بسیارحساس و مهم تو مطلبتون بود که توجه کردن به اونها خیلی کمک به ما درجهت پیدا کردن راه درست میکنه . نکته ی اول وجود رهبرنظام واینکه آیا خود رهبردستورمستقیم سرکوب داده یا به دستور سپاه بوده . کاملا مشخصه که رهبرهم مثل احمدی نژآد مهره ی شطرنج سپاهه .
    نکته ی دوم شما دررابطه با اوباما و سیاست دوستانه ی اوباما با دولت کودتا که نقشه ها و سیاست های خشونت آمیزو بهانه جویانه ی کودتا چیان رو خنثی میکنه . نکته ی سوم سانتریفیوژ سبزبود که یه تحلیل خیلی جالبی بود . درمورد داخل شدن شهرهای دیگه به جنبش سبزهم نکته ی قابل تإملی ارائه دادین . اما مطمئن باشین حرکت جنبش سبزممکنه در شهرستانها و شهرهای دیگه به گستردگی پایتخت نباشه ، اما ممکن نیست این جنبش دیگه فروکش کنه .
    بزودی هم قسمت عمده ی نیروی نظامی از بدنه ی نظام کنده خواهد شد و به مردم خواهد پیوست .
    از مطلبتون فوق العاده استفاده کردم .
    با اجازه بخش آخرمطلبتون رو (پی نوشت ها ) رو منم تو وبم میذارم . امروز اگه خدا بخواد میخوام آپ بشم .

    پاسخحذف
  11. سلام دوست خوبم
    آپم ((زندانی سیاسی ))
    ایران سرزمین مادری من
    درود
    سکوت سبز مرا بشنويد تا وقت است
    رسيد واقعه، کاري کنيد تا وقت است
    زمان براي تأمل نمانده ديگر باز
    شتاب عقربه ها بنگريد تا وقت است
    سبز و پایدار باشید
    مطالب خوبی بود

    پاسخحذف
  12. درود بر شما.
    من یک سالی هست که دانشجو نیستم.اماهمراه دانشجویان سبز خواهم شد.
    به امید ایرانی آزاد

    پاسخحذف
  13. سلام دوست همرزم من .
    با موضوع تصویب لایحه ی هدفمند کردن یارانه ها آپ شدم . لطفأ بهم سربزنین .

    پاسخحذف
  14. با سلام به دوست عزیزو تبریک منزل تازه
    بخشی از نوشته تازه خود را تقدیم شما میکنم.
    ....................................

    در سرزمین مهر
    اشکها ز دل جاریست
    درد با رنج و فقر
    خشم با نفرت و کین
    با نفرین
    اشک شادی نمانده است

    در کوچه ها
    گزمه های دیکتاتوری
    برای هر اسیر
    از خیل مردمان
    که فریاد میکشند
    پاداش نقد و جایزه میبرند

    پاسخحذف
  15. چرا یاران دیروز امام از بیت امروز

    کنار گذاشته شدن یا خودشان از

    بیت کنونی رهبری دور کردن؟؟؟

    پاسخحذف
  16. سلام دوست عزیز
    مدتهاست ازت خبری نیست
    از بلاگها کوچ کردم و با چند نوشته آپم
    وقت کردی سری بزن و با نظر خود ما را آینه باش
    که دوست آینه دوست است.
    نوشته تحلیلی سنجیده ای عرضه کرده ای
    موفق باشی.

    پاسخحذف
  17. پوستر های 16 آذر ....//... اطلاع رسانی کنید...

    پاسخحذف
  18. sسلام
    mersi az shere zibatoon ke dar veblogam neveshtid

    پاسخحذف
  19. جناب آقای مهندس میرحسین موسوی

    در اجرای ماده 18 اصلاح اساسنامه فرهنگستان هنر مورخ 21/1/80 شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد مجمع عمومی فرهنگستان هنر، به موجب این حکم جناب عالی را برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس فرهنگستان هنر برمی گزینم.
    امید است با استعانت از خداوند منان و مشارکت سایر اعضای محترم درخدمت خالصانه به پیشرفت و تعالی هنر در این سرزمین هنر پرور موفق باشید.

    محمود احمدی نژاد
    رییس جمهوری اسلامی ایران


    وقتی کسی احمدی نژاد را رئیس جمهور قانونی نمی داند، چگونه از او حکم مسئولیت می گیرد و حقوق آنچنانی هم اخذ می کند؟

    برو بمير...

    پاسخحذف
  20. با درود و سلام



    خانم ماندانا عسكري؛ نقاش؛ گرافيست نشريه توقيف شده «علم موفقيت» و نويسنده نشريه «اخبار كودكانه» در تاريخ دوم خرداد ماه 1388 در همايش انتخاباتي اصلاح طلبان واقع در ورزشگاه آزادي؛ به دست ماموران امنيتي و به جرم «اقدام بر عليه امنيت ملي» دستگير و به مدت دو ماه به زندان اوين منتقل شد.

    ايشان در طي مدت زندان؛ نه تنها با انواع فشارها و توهين ها روبه رو بود كه از كليه حقوق شهروندي؛ حقوق زن و حتي تا مدتي از حق ديدار دختر نه ساله خود محروم بود.



    باخبر شديم كه دادگاه ايشان در تاريخ 23 آبان ماه برگزار خواهد شد.



    ما؛ جمعي از دوستان ايشان در انتظار نتيجه ي اين دادگاه بوده و اميدواريم دستگاه قضايي كشور؛ تحت مديريت و سرپرستي جديد خود؛ با حكم بر برائت خانم عسكري و بازستاني حقوق پايمال شده ايشان و خانواده شان؛ مرهمي بر زخم ها و ظلم هاي روا شده گذارد.



    در پايان؛ مطلب را به سخني از امام علي «ع» مزين مي كنيم كه:

    « ستمگر ترين مردم كسي است كه ستم خود را عدل تصور كند ».

    كمپين دفاع از خانم ماندانا عسكري

    پاسخحذف
  21. احسان فتاحیان(زندانی سیاسی) در آستانه اعدام
    لطفااطلاع رسانی کنید...

    پاسخحذف
  22. عفو بين الملل و کمپين بين المللی حقوق بشر:
    اعدام احسان فتاحيان را متوقف کنيد!
    او یک زندانی سیاسی است

    پاسخحذف
  23. درود

    خوشحالم که مردمم بعد از 14 قرن بیدار شدن و عزمشون رو برای بیرون انداختن این موجودات وحشی از مملکت جزم کردن
    خوشحالم که عاقبت، خرد جای خرافه رو گرفت...

    پیروز باشی

    پاسخحذف
  24. سلام دوست عزیز
    به روزم خوشحال می شم با نظرت به من کمک کنی

    پاسخحذف
  25. زنده باد ارتش سبز مردم ایران

    بعداز اینهمه وقایع سوزناک ملی میهنی بد نیست سری هم به ماجرای جالب چیپس بزنیم
    چیپس در آمریکا متولد شد....
    بروزم

    پاسخحذف
  26. سلام از وبلاگ دوست عزیزم بیخودی ها اینجا آمدم. نمیدانم قبلا هم امده بودم یا نه.. چون خیلی جاها میرم. عالی نوشته بودی. پاینده باشی و خودت و قلمت سبز و سرزنده...

    پاسخحذف
  27. سلام.شعبه ی دیگر «کشتارگاه کهریزک» بازداشتگاه «خورین ورامین»

    بار گنج به لبنان نرسید

    5ر18 میلیارد دلار پول ایران به چنگ دولت ترکیه افتاد!

    پاسخحذف
  28. آیا قران به تفسیر احتیاج دارد
    (طبق آیات قران) بروزم

    پاسخحذف
  29. http://javidanaria.blogfa.com/
    درود بر دوست آریایی ممنون بهم سر زدی دوستدار شما سربازان کورش بزرگ

    پاسخحذف
  30. zahra1362من مدیر وبلاگ مذکور هستم
    سلام دوست سبز من راستش به خاطر فیلترینگ وبلاگم نمی تونم به روزش کنم اما به ادرسی که می نویسم بیا بهم سر بزن البته یه پیشنهاد یه وبلاگ هم در پارسی بلاگ درست کنید و بیاوارد پیام رسان پارسی بلاگت شو تا با مخالفان احمدی بحث کنیم خوشحال میشم تشریف بیارید

    پاسخحذف
  31. سلام همرزم سبزم
    مطالب شما رو با دقت خواندم

    16 اذر در راه است

    باید خودمان رو برای قیام دیگه اماده کنیم

    همه با هم در کنار هم

    مم با ÷ست اخرین قربانی کهریزک ا÷م

    پاسخحذف
  32. آیات قران بعد از تفسیر به چه صورتی درآمده است ( قسمت اول) بروزم

    پاسخحذف

حرف را باید زد
درد را باید گفت
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی ست
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...
زنده باد مخالف من!