۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

16 آذر


برخيز كه دشمن به ديار آمده امروز،
***
ای شيردلان، وقت شكار آمده امروز!
***
برخيز كه از دشمن آشفته بپرسيم،
***
در خاک دليران به چه كار آمده امروز!

جنبش سبز، این بار در معرض آزمون بزرگ دیگری قرار دارد. پس از سرکوب تظاهرات 13 آبان، کودتاچیان، ناامیدانه در انتظار کاهش جمعیت معترضان در مراسم 16 آذر هستند. طبق اطلاعات اخبار واصله آقایان موسوی، کروبی و خاتمی، خود را برای حضور در میان دانشجویان آماده کرده اند،همچنین با همفکری جمع کثیری از فعالین جنبش سبز مجموعه ای از مهمترین نکات جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم16 آذربه شرح ذیل ارائه میگردد:

کودتاچیان، به امید این که مراسم به صورت محدود و دانشجویی برگزار شود، تمام تلاش خود را بر سرکوب تظاهرات خیابانی و جلوگیری از پیوستن مردم به دانشجویان متمرکز کرده اند و به همین دلیل در اطراف دانشگاه های مهم تهران موضع گیری خواهند کرد. برای خنثی کردن این تدبیر، برگزاری تظاهرات پراکنده در نقاط مختلف، یک راهکار مناسب است. میتوان خیابانهای نزدیک دانشگاه ها را به عنوان میعادگاهی برای شروع تظاهرات پراکنده در نظر گرفت. با دور شدن از محل دانشگاه، میتوان همچون مراسم چهلم زنده یاد ندا آقا سلطان، در خیابانهای دیگر، به تظاهرات و سر دادن شعارهای دلخواه پرداخت. هرچند بنای جنبش سبز بر خشونت کلامی و انتقام گیری از طریق شعار نیست؛

مزدوران از مشاهده عصبانیت ما لذت میبرند.


1. طبق اطلاعات رسیده، کودتاچیان در روز 16 آذر، با روشی متفاوت از روز قدس و 13 آبان عمل خواهند کرد. بر این اساس، به جای تیراندازی، ضرب و شتم یا بازداشت، سپاه قصد دارد شهروندان رااز محل تظاهرات دور کند. برای مقابله با این امر، اولا: توصیه اکید به شهروندان این است که به محض مشاهده ستونهایی از اتوبوسهای پارک شده، از ورود به خیابان خودداری کرده و از محل دور شوند و در جایی دیگر به تظاهرات پراکنده اقدام نمایند.



ثانیا: به هیچ وجه در بزرگراه ها و مکانهای نزدیک به بزرگراه تجمع نکنند. تجمع در خیابانهای شلوغ و مراکز جمعیتی و اقتصادی، بهترین راه برای افزایش شمار جمعیت و مختل کردن فرایند سرکوب است. ثالثا، در صورتی که به خیابان یک طرفه رسیدید، فقط در جهت مخالف حرکت ماشینها وارد خیابان شوید، تا تحرک نیروهای سرکوب، تحت نظر باشد. اگر خیابان یک طرفه به صورت غیر معمول خالی از ماشین بود، به این معناست که انتهای آن توسط ماموران بسته شده است.

2. طبق اطلاعات رسیده، کودتاچیان قصد دارند با اغراق و بزرگنمایی در خصوص دوربینهای کنترل ترافیک، به ارعاب شهروندان بپردازند. اما این کودتاچیان هستند که دیگر جرئت آدمکشی مثل روز 30 خرداد را ندارند! شکی نیست که ثبت دقیق مشخصات یک جمعیت میلیونی، اگر ممکن باشد، هیچ فایده ای برای کودتاچیان ندارد، چرا که دستگیری و تعقیب یک جمعیت "بیشمار" امکانپذیر نیست؛ آنها نمیتوانند تمام ایران را دستگیر کنند. با این حال، همراه داشتن ماسک برای مقابله با گاز اشک آور، مفید و بلکه ضروری است.
3. تردد با ماشینهای شخصی، در مسیرهای رفت و آمد نیروهای سرکوب، یکی از شیوه های مفید و موثر برای همراهی با تظاهر کنندگان و مقابله با کودتاچیان است. شهروندانی که به هر دلیل قادر به شرکت در تظاهرات خیابانی نیستند، میتوانند از این طریق همشهریان خود را یاری کنند.

4. بانگ الله اکبر، نه فقط به عنوان نماد ضد مذهب بودن حکومت، بلکه رسانه و نماد همبستگی و اتحاد تمام ایرانیان، از هر قوم و مذهب است. همه شهروندان میتوانند در هر مناسبتی از این نماد همبستگی استفاده کنند، اما آنچه برای پیشبرد جنبش اهمیت دارد، ویژگی شکلی و رسانه ای این عمل است. بانگ الله اکبر در شب قبل از تظاهرات بزرگ، رسانه ای است که به شهروندان فاقد اینترنت و ماهواره خبر میدهد که فردا تجمع یا تظاهراتی برپاست. به همین جهت از تمام فعالان و هواداران جنبش سبز، موکدا تقاضا میشود که بانگ الله اکبر یکشنبه 15 آذر را فراموش نکنند. حتی اگر به هر دلیل قادر به شرکت در تظاهرات نیستید، با فریاد الله اکبر خود، قلب سیاه کودتاچیان را به لرزه در آورید و به همراهان خود روحیه دهید.
5. مانند تمام فعالیتهای قبلی، رسانه شمائید. در روز 16 آذر کافیست خود را در خانه حبس نکنیم. این که تجمع در چه مکان یا زمانی برگزار شود، در درجه اول اهمیت نیست؛ مهم تهیه فیلم و به خصوص عکس و انتشار آن در سطح بین المللی است. جهان نظاره گر ماست.

«مادر سرزمين» روزهاي دشواري را مي گذراند. مي بينم كه مادر، قلبش گرفته. كه درد مي كشد. مادرها؛ هروقت درد بچه هايشان را مي بينند، قلبشان درد مي گيرد. براي بچه هايشان است كه درد مي كشند. مي خواهم فرياد بزنم:<<بچه ها! بياييد."مادر سرزمين" ما را فرا مي خواند. مادر به همه ما نياز دارد.>>


پی نوشت :

دوستان سبز اندیش من این مطلب متعلق به جمعی از فعالین جنبش سبز است که به صورت دسته جمعی دست به تحلیل زده اند ...
لطفا این مقاله را همین امروز در وبلاگ خود قرار دهید زیرا که وقت تنگ است ! احتمال قطع کلی اینترنت در روزهای 15 و 16 آذر بسیار زیاد است و باید تا آن روز کاملا آماده شده باشیم ...

کامنت گذاشتن توی بلاگر هم مشکلی شده برام ... از دیروز هر کاری کردم نتونستم کامنت بزارم!

از ابزار C-box که گوشه ی چپ و بالای وبلاگ قرار داده ام میتونید برای بیان نظراتتون استفاده کنید ... البته اگر با مشکل کامنت گذاشتن مواجهید چون حجم کمی از متن را میتونید قرار بدید.

چند وب شکن-فیلتر شکن-فیل تر شکن-ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن :
http://khamenei.doozd.com/
http://ahmadinejad.doozd.com/
http://h4wk.org/proxy
http://diktatoor.mollaa.com/
http://azadbash.sabzaneh.com/
http://www.wallpingo.com/

دانلود نرم افزار بسیار قوی Ultra Surf 9.7

پاینده ایران

۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

16 آذر روز دانشجو است

بخدائی که خداست
آنکه ترسیده نه ما
جلاد است،
بخدا جلادان میلرزند،
می ترسند
پرطنین تر بخروشیم
و بجوشیم و بکوشیم،
که ما پیروزیم
جنبش سبز دانشجویی که زنجیره سبز دانشجویان در تمام دانشگاههای آزاد و دولتی سراسر کشور است، در روز شانزده آذر امسال (روزدانشجو) بعدازظهر ساعت 3 دعوت به برگزاری مراسم هم زمان می نماید.

ستاد هماهنگی جنبش دانشجویی" اعلام نمود: "مراسم سخنرانی شخصیت های سیاسی در هر دانشگاه بزودی اعلام می شود. درصورت عدم امکان دعوت سخنران، دانشجویان سبز هردانشگاه با ابتکارخود مراسم را برگزار می کنند."
در ادامه این بیانیه آمده است: "ازتمام مردم درهمه شهرها دعوت می شود که با پیوستن به فرزندان دانشجوی خود درمراسم امسال دردانشگاه ها، آنان را تنها نگذارند ودرصورتی که کودتاچیان از ورود آنان به محوطه دانشگاه ها ممانعت به عمل آوردند با تجمع اتومبیل دراطراف دانشگاه ها وایجاد ترافیک، تردد سرکوب گران را با اشکال مواجه سازند وبه این ترتیب دانشجویان را یاری دهند".

ستاد هماهنگی جنبش سبز دانشجویی با تاکید بر نفی هرگونه خشونت در اعتراضات مردمی اعلام نمود: "مراقبت ازانضباط مبارزات بی خشونت مجددا مورد تاکید قرارمی گیرد و دانشجویان مراقب هستند که به دام حکومت برای خشونت ورزی نیفتند. اما اگر مزدوران بخواهند به صحن دانشگاه وارد شده و حمله کنند، سد کردن راه آنان و یا بررسی راه های گریز و پخش شدن درسطح شهر از واجبات است.
اصل براین است که با حفظ انضباط مبارزات بی خشونت درشانزده آذرامسال کتک خورده و یا دستگیری نداشته باشیم. بررسی راه های بیرون رفتن ازدانشگاه و برگزاری تظاهرات پراکنده و سریع در مراکز شهری متعدد، توسط دانشجویان سبز هردانشگاه به عمل می آید."

در ادامه بیاینه ستاد هماهنگی آمده است: "جنبش سبز دانشجویی ازتمام دانش آموزان مدارس کشور نیزدعوت می نماید که با سردادن شعارهای جنبش سبزدرروزدانشجو، درمدارس و یا هنگام خروج ازآن ها همبستگی خود را با دانشجویان اعلام نمایند.

"اتحاد، مبارزه، پیروزی"(شعاردیرینه جنبش دانشجویی)، "برادرسپاهی چرا برادرکشی" و" ارتشی وسپاهی دو لشکر الهی یاور ملت ما در جنگ با تباهی" به اضافه سایرشعارها، پیشنهاد جنبش سبز دانشجویی برای مراسم امسال است."

در پایان این بیانیه تایید شده است: "امسال دانشجویان غیرازبرگزاری مراسم درسطح کشور و دعوت ازاقشارگوناگون ملت به خصوص دانش آموزان برای پیوستن به آنان، اولین گام را نیز در دعوت ازنیروهای مسلح برای پیوستن به ملت برمی دارند. این امر یکی ازمقدمات شرکت عموم مردم درمراسم سراسری محرم امسال خواهد بود."
دارا جهان ندارد، سارا زبان ندارد
*
بابا ستاره ای در هفت آسمان ندارد
*
کارون ز چشمه خشکید، البرز لب فرو بست
*
حتی دل دماوند، آتش فشان ندارد
دیو سیاه دربند، آسان رهید و بگریخت
*
رستم در این هیاهو، گرز گران ندارد
*
روز وداع خورشید، زاینده رود خشکید
*
زیرا دل سپاهان، نقش جهان ندارد
*
بر نام پارس دریا، نامی دگر نهادند
*
گویی که آرش ما، تیر و کمان ندارد
*
دریای مازنی ها، بر کام دیگران شد
*
نادر، ز خاک برخیز، میهن جوان ندارد
دارا کجای کاری، دزدان سرزمینت
*
بر بیستون نویسند، دارا جهان ندارد
*
آییم به دادخواهی، فریادمان بلند است
*
اما چه سود، اینجا نوشیروان ندارد
*
سرخ و سپید و سبز است این بیرق کیانی
اما صد آه و افسوس، شیر ژیان ندارد
کو آن حکیم طوسی، شهنامه ای سراید
*
شاید که شاعر ما دیگر بیان ندارد
*
هرگز نخواب کوروش، ای مهر آریایی
*
بی نام تو، وطن نیز نام و نشان ندارد

پی نوشت :

آدرس جدید دوستان فیلتر شده :

نسل سوخته

سبزه و داس

لطفا بلاگفا را رها کنید و به بلاگر نقل مکان کنید تا برای همیشه از شر فیلترینگ رها بشید
در بلاگر میتوانید با عوض کردن دامنه ی فیلتر شده تمام مطالب و کامنت های قبلی خود را حفظ کنید

فیلتر شکن :

دانلود ورژن جدید نرم افزار فیلتر شکن فیری گیت

http://www.4shared.com/file/162115883/c4f2cd0/fg690pb2.html

توضیحات مربوط به این نرم افزار را هم میتونید در اینجا ببینید