۱۳۸۸ دی ۱۸, جمعه

حاکمیت و جام زهر!

پس از صدور بیانیه شماره 17 بسیاری در انتظار واکنش حاکمیت هستند تا ببیند برای ادامه کار چه باید کرد. مسلما واکنش حکومت و به خصوص راس نظام به این بیانیه دارای اهمیت بسزایی است اما با نگاهی به رفتار و گفتار جناح حاکم، میتوان نشانه های اعتراف به شکست را رد یابی کرد. سرنوشت جنبش سبز دیگر در اختیار حکومت نیست و این مردم هستند که سرنوشت کشور و سرنوشت حکومت فعلی را تعیین خواهند کرد و حکومت فقط میتواند هزینه این تعیین سرنوشت را کاهش یا افزایش دهد.
1. زهر

محسن رضایی، به عنوان یک "سرباز" چنان به دنبال بیانیه 17 دوید که سایر سربازان به روی وی آتش گشودند، اما فرمانده ظاهرا در حال تامل است! تشکل های به اصطلاح مستقل دانشجویی وابسته به نهادهای نظامی در بیانیه ای شدید اللحن به رضایی حمله کرده و رفتار وی نسبت به رهبر نظام را به چشاندن جام زهر تعبیر کردند. قاعدتا دانشجویان جوان عضو بسیج خاطره ای از دوران جنگ ندارند، اما به کار گیری این تعابیر از سوی بیانیه نویسان، شایسته تعمق است. این روزها عناصر امنیتی هاشمی و رضایی را در مورد نحوه پایان جنگ مقصر میدانند. آنان مدعی اند که ایران میتوانست در جنگ پیروز شود اما فرمانده وقت سپاه و جانشین فرمانده کل قوا به علت ترس و ناتوانی در ادامه جنگ، آیت الله خمینی را وادار به پذیرش قطعنامه 598 کردند و جام زهر را به او نوشاندند. اما آن چه مهم است برداشت کودتاچیان از شرایط کنونی کشور است که ناخودآگاه آنها را به یاد ماه های پایانی جنگ ایران و عراق می اندازد؛ این جاست که رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون!
زیرا روزی که شورای فرماندهی جنگ پیشنهاد پذیرش قطعنامه را مطرح کرد، کشور در آستانه سقوط کامل قرار گرفته بود: جریان صادرات نفت تقریبا به طور کامل قطع شده بود، تحریم تسلیحاتی قوای نظامی ایران را زمین گیر کرده بود و آمریکا با بمباران سکوهای نفتی و زدن هواپیمای مسافربری به ایران هشدار داده بود که اگر جنگ را ادامه بدهد با غرب طرف است! ارزیابی شورای فرماندهی جنگ صحیح بود و بودجه سال 1367 در مهر ماه همان سال به اتمام رسید و دولت نیمی از سال را با چاپ پول بدون پشتوانه و استفاده از احساسات ملی برآمده از انقلاب و جنگ پشت سر گذاشت. رهبری وقت نظام در آن شرایط، جام زهر را لاجرعه سر کشید چرا که آنقدر هوشمند بود که با دل بستن به بازجویان و امنیتی ها مجبور به چشیدن و پس زدن و خوردن تدریجی آن نشود!

این بار بیانیه نویسان نظامی - امنیتی در خطاب به محسن رضایی از تعبیری استفاده کردند که بنا به روش «تحلیل محتوا» تلقی آنها را از شرایط جاری کشور و عجز و تزلزل جناح حاکم در برابر جنبش سبز را به بهترین نحو منعکس میکند. آنان مانند مخالفان پایان جنگ در سال 67 ، پایان کار را میدانند و تقلایی که میکنند فقط به این خاطر است که سرشکستگی سازش به نام شان ثبت نشود؛ آنها میخواهند به صاحب اختیار خود نشان دهند که شجاع (به عبارت بهتر: بی عقل) هستند، چون در سازمانها و محافلی رشد و نمو کرده اند که همواره بی عقلی و وقاحت همواره پاداش گرفته و عقلانیت و محاسبه گری مجازات شده است. تنها اندکی عقلانیت و محاسبه گری کافیست تا این عناصر، خود را "مطرود، شکست خورده و بی خاصیت" بیابند و از عرصه سیاست خارج شوند.
2. پادزهر

نهضت بازداشت و اتهام محاربه آخرین تلاش جناح نظامی – امنیتی برای تهیه پادزهر یا آنتی تزی در برابر جام زهر است. اما پروژه محارب سازی ریسک بسیار سنگینی برای جناح حاکم خواهد داشت، چرا که قوه قضائیه در شرایط بحرانی به سر میبرد و بحث محاربه احتمالا از صرف صدور حکم فراتر نخواهد رفت. اقتدار اخلاقی قوه قضائیه به پایین ترین حد سقوط کرده است و مجموعه تحت مدیریت صادق لاریجانی به حق به یک سیرک قضایی تبدیل شده است. چندان محتمل نیست که ماشین آدمکشی این سیرک بتواند تا قبل از 22 بهمن کسی را به جرم محاربه به قتل برساند. از آخرین حرکت انقلابی که در این کشور صورت گرفت، فقط 30 سال میگذرد و سران نظام اعدام های سیاسی رژیم پیشین و آثار ویرانگر آن را به یاد دارند.
در چنین شرایطی صدها هزار شهروندی که در روز عاشورا برای تجمع مسالمت آمیز به خیابان آمده بودند، محارب نام گرفتند و اگر این شهروندان تا روز 22 بهمن مرعوب یا دلسرد نشوند، با سماجت بیشتری به خیابان خواهند آمد. سبزها پس از پیروزی بزرگ روز عاشورا، با خونسردی تمام نظاره گر تقلای جناح حاکم هستند، در حالی که حاکمیت فرصت کوتاهی دارد و بیش از همه بر ضعف خود و قدرت رو به رشد جنبش سبز آگاه است.

جناح حاکم به جای یافتن پاسخ و راه حلی منطقی در برابر بیانیه 17، دست به دو تلاش مذبوحانه زده است: اول گروگان گرفتن هر کس که احتمال میرود سازمان دهنده اعتراضات باشد (نهضت بازداشت) و دوم تکیه بر بحث محاربه و ایجاد حد اکثر رعب و وحشت در مردم، به این آرزو که در میعاد های بعدی، جمعیت کمتری در خیابانها حضور یابد. بنا براین در هفته های آتی شاهد بیشترین بلوف ها و تحریکات سیرک قضائی خواهیم بود. استعداد عجیب باند حاکم برای قرار دادن مجموعه نظام در تنگنای بازی باخت – باخت حقیقتا شگفت انگیز است: اگر اعدام محاربان صورت بگیرد، عزم تمام معترضان برای سرنگونی نظام جزم خواهد شد و اتحادی تاریخی بین کلیه جناح های اپوزیسیون شکل خواهد گرفت، اما اگر به رغم این تهدیدات اعدامی صورت نگیرد، حاکمیت با تمسخر و تحقیر تمام عیار ملی مواجه خواهد شد. این همه در حالی است که هنوز گشودن «یک جوی کوچک زلال» میتواند هزینه مدیریت بحران را تا حد زیادی کاهش دهد.
مسلم است که جناح نظامی - امنیتی بیشترین تلاش را خواهد کرد تا جام زهری که زیر بینی هسته قدرت گرفته شده، به دهان وی نرسد، اما این مکث و تاخیر حاصلی جز استنشاق بوی نامطبوع زهر و تشدید مسمومیت نخواهد داشت؛ جام زهری را که پس از هفت ماه تلاش نمیتوان شکست، باید لاجرعه سر کشید!

پی نوشت:

1- دانلود فیلتر شکن قوی اولتراسارف U991

2- امروز یا الان دیگه بهتره بگم دیروز روز مبارزه با حجاب اجباری بود

متاسفانه نتونستم در این روز بنویسم اما یک روز تنها برای به یاد آوری است

مقاله ای کوتاه اما بسیار تأثیر گذار از یک فعال حقوق زنان را برای دانلود میگذارم که آن را به تمام کسانی که حجاب را قبول کرده اند توصیه میکنم

حجاب یک روش زندگی

۳۸ نظر:

  1. درود بر شما
    با شعر زیبایی از احمد شاملو در حال و هوای این روزها آپم


    «ــ وارتان! سخن بگو!
    مرغ ِ سکوت، جوجه‌ی مرگی فجیع را
    در شیان به بیضه نشسته‌ست!»

    وارتان سخن نگفت;
    چو خورشید
    از تیره‌گی برآمد و در خون نشست و رفت...

    پاسخحذف
  2. واقعا عالی بود
    سبز توای که سبز می خوانمت

    پاسخحذف
  3. بیشتر از اینکه بخوام راجع به متنت نظری بدم راجع به عکسها باید بگم که آدم و شدید تحت تاثیر قرار می ده
    به خصوص دستی که پرچم ایران و دستش گرفته!
    باید پسش بگیریم از یک سری عرب و هندی و بی اصالت
    (خمینی که شخصیتی تقریبا مشابه با صدام است، به لحاظ پدری!!)
    یا تصویر من یک محارب هستم؛ چه جیگری از آدم می سوزونه
    اونچه هم که گفتی، حالا چه فرقی می کنه در گذشته کی زهر خورده و کی شکر؟!
    مهم اینه که الان باید زهر تو حلقومشون ریخته بشه

    پاسخحذف
  4. درود

    اگه اون خمینی قاتل میذاشت بعد آزاد سازی خرمشهر جنگ تموم بشه و اونقدر حرف مفت و احمقانه نمیزد که باید قدس رو از راه کربلا آزاد کنیم هزاران نفر از جوونهای ایران الان کشته نشده بودن و این همه شیمیایی و معلول نداشتیم.
    اون زهر خوردن خمینی که تا تصمیم گرفتنش واسه خوردن تاوانشو خون پاک هزاران جوون ایرانی داد. امیدورام خامنه ای زودتر زهر بخوره و تاوان کمتری بدیم. هرچی تاوان بیشتری بدیم خامنه ای منفور تر میشه.
    امثال رضایی و اکبر دزده هم به فکر منافع خودشونن.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  5. سلام
    ممنون از پیامتان
    این مقاله حجاب را باید با چه برنامه ای باز کرد؟
    با ورد که باز نشد
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  6. سلام دوست عزیز و هموطن سبزم. خواستم یک انتقاد کنم از عکس های وبلاگت. من یک انسان محجب و به شدت از اصلاح طلبان هستم. من و امثال مرا کمرنگ مبین. من در آزادی اندیشه و اینکه هر انسانی در انتخاب نوع پوشش آزاد است واین حق مسلم انسانیت اوست شکی ندارم بلکه حمایت می کنم اما یک طرفه بودن تصاویر شما فقط زمینه را برای بد گویان باز می کند. امید آنکه سخن من را دال بر بی ادبی ندانید. بهروز باشید و بر قرار برای ایران سرزمین پارسیان.

    پاسخحذف
  7. زهرا جان
    شما نظر خودتان را بیان کردید و این هیچ ایرادی را به شما وارد نمیکند
    باور کنید از اینجور کامنت ها به شدت هیجان زده میشم!
    اما نظر من کمی با نظر شما متفاوت است
    درباره ی حجاب و پوشش اجباری بنده کاملا مخالف آن هستم و معتقدم دین هر شخص و اعتقاداتش نباید برای دیگران به صورت اجبار درآید
    درباره ی مطرح کردن حجاب یا اعدام و سنگسار و اینگونه مسائل در این شرایط ایران به نظر شخصی من باید انجام گیرد تا بازگشت به دیکتاتوری نداشته باشیم
    مهمتر از پیروز شدن یک مبارزه خط آن مبارزه و در نهایت خطی است که آن مبارزه در آن پیروز میشود
    اگر الان در این مسائل کوتاهی داشته باشیم فردای پیروزی شعار حجاب اجباری نیست میدهند و قانون حجاب وضع میکنند
    بدگویان بالاخره حرف خود را خواهند زد و اگر ما هم کاری نکنیم آن ها با راه انداختن کارناوال آن را اجرایی میکنند و اگر بخواهیم نگران این مسائل باشیم باید از مخالفت با ولایت فقیه هم پرهیز کنیم چون بیش از یک مسئله ی کوچک مانند حجاب بدگویان را فعال میکند و دین را علم میکند
    و اگر این مقاله را بخوانید فکر میکنم قبول خواهید کرد که حجاب تنها یک پوشش همگانی نیست بلکه یک روش برای زندگی است که در نهایت زن را کم تحرک و به زیر سلطه میکند
    http://www.4shared.com/file/191402387/1fc58fa3/____.html
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  8. سلام آهنگ وبت فوق العاده ست...یعنی به نظرت همه ی سوالا جوابش گزینه ی 4میشه؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  9. درود بر کوروش عزیز
    اول اینکه ممنونم از لینک وبلاگم دوست من...وبلاگ شما هم لینک شد...
    لحظه شماری میکنیم برای هرچه سریعتر سرکشیدن این جام زهر...

    پاسخحذف
  10. سلام دوست عزیز سایتی واسه آپلود آهنگ پخش در وبلاگ لازم دارم ممنون میشم اگر دارین بهم بدین.
    مرگ بر دیکتاتوری

    پاسخحذف
  11. به صورت نازنین تهمینه ی ایران درود !
    ممنون که تصویر مادر سهراب رو گذاشتید , شیرزنی است!

    پاسخحذف
  12. سلام کروش جان پاینده باشی...............ما شمارا لینک کردیم شما هم مارا لینک کنید ممنون میشویم
    http://boostan-e-sabz1.blogspot.com/

    پاسخحذف
  13. سلام کوروش عزیز
    مفاله تحلیلی بسیار جالب و موشکافانه بود. آنچه مسلم است تا زمانی که حکومت جنبش سبز رو به رسمیت نشناسه و هر روز با یک شیوه در پی نابودی اون باشه و حتی گاهی اون رو انکار کنه و یا وصل به این قدرت و اون قدرت کردنش و... هیچکدوم مشکل نظام روحل نمی کنه بلکه بیشتر وبغرنج تر می کنه . کما اینکه دیدیم اگر همون زمان انتخابات رو ابطال می کردند مسائل بعدی پیش نمی اومد. اما متاسفانه از این وقایع درس گرفته نشد و این بخاطر اینه که ما یک حکومت نداریم . حکومتها در حکومت داریم که هر کدام یک سازی می زنند اما عقب نشینی های آشکاری در جناحهایی از حکومت دیده شده و همین شقه شقه شدن خود حکومتیان نشانه عظمت سبزهاست .
    ضمنا آدرسم توی بلاگ سپات اینه :
    http://shahla-sabz.blogspot.com/

    پاسخحذف
  14. سلام
    ممنون از پیامتان
    اتفاقا ورد 2010 را دارم منتها باید برم توی ویندوز 7 تا باز بکنم الان تو xp بودم . ممنون از این که راهنمایی کردید
    ممنون از این که وقت شما را گرفتم
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  15. سلام دوست بسیار عزیز
    مطلب فوق العاده ای بود ، پر از امید و واقعیت ،منهم موافقم که این جنبش قصد ایستادن ندارد ، این مردم روز به روز عصبانی تر خواهند شد ، و این دولت توان اداره ی مملکت را از دست داده است ، نمیدونم که بیست و دو بهمن آخر کار خواهد بود یا نه ؟ ولی ما سر انجام از این گذرگاه سخت عبور خواهیم کرد ، و هرچه این حکومت تلاش کند که ما را تنبیه کند ، ما عصبانی تر و عاصی تر خواهیم شد ...
    همیشه سبز سبز سبز باشی

    پاسخحذف
  16. درود بر دوست آریایی ایول.مرگ بر عرب کثیف
    زرتشت و کورش بزرگ و داریوش بزرک بیاید که با شماها امید آید شب نیز صدای پای خورشید آید تاریخ اگر تکرار شود آدما به طواف تخت جمشید و پاسارگاد آیند.

    پاسخحذف
  17. اينچنين پرده برانداخته اي يعني چه؟------------- موي خود بر کمر انداخته اي يعني چه؟
    باورت نيست که زن حجب و حيا مي خواهد؟---- دامني پاک چو گل هاي خدا مي خواهد؟
    گوهري که صدفش نيست، شود سرگردان ------ صيد گردد به کف و توطئه ي دلالان
    بي حجابي هنري نيست، شوي بي فرهنگ---- عاقبت بر چمن بي هنران بارد ننگ
    عاري از جامه بگويد چه کتابي دارد؟------------- قامت لخت، قيامت چه جوابي دارد؟
    سفره ي تن ز چه روباز نمودي اي زن؟---------- ز چه تقديم نمائي به شغال آن دامن؟
    چيست آشغال فرنگي به لبت مي مالي؟------- ز چه تقليد کني از مدل تو خالي؟
    تو مگر حجره زدي ، گوشت فروشي داري؟------ ز بنا گوش چه بر رهگذران مي کاري؟
    ساق پاهاي تو حراج چرا گرديده؟---------------- چشم ناپاک ز آرنج فراتر ديده
    خشکسالي مگر از پارچه ي مانتو خورده؟------- يا که خياط زبهر کفن خود برده؟
    يقه ي مانتو چرا پنجره اش باز آمد؟-------------- مرمر سينه مگر مايل پرواز آمد؟
    پاچه ورمال شدي خشت مگر مي مالي؟-------- يا به بازار محبت به پي دلالي؟
    اينکه امروز جواني و کني بد مستي------------- ته آزاد رهت هست عذاب و پستي
    رخ زيبا که نيازش به گريسکاري نيست---------- مصرف روژ و گريس عاقبتش بيماريست
    گوهري باش ولي در صدف و پوشيده------------ زرشناس آيد و جايت بدهد بر ديده
    گُل خلقت، شرف خويش به حراج مده----------- به گرازي که کمين کرده به تاراج مده
    هدفِ خلقتِ سرکاره هوسبازي نيست---------- به خدا خالق از اين بندگي ات راضي نيست
    تو مگر سکه ي خواري که به ره افتادي؟--------- يا مگر کمتر از آن باميه ي قنادي؟
    باميه، روي بپوشيده ز آفات و مگس------------- تو چرا لخت شدي در پي شيطان هوس؟
    کمکمک پرده دريدن ز تن گل آمد----------------- هدف(شارون و صهيون) به تکامل آمد
    آنچه شد بر همگان مايه ي رنج و حيرت--------- اينکه فرهنگ در اين جامعه شد بي غيرت
    هر چه ما مي کشيم از پوچي فرهنگ آمد------ بر سر سرو اصالت ز هوا سنگ آمد

    پاسخحذف
  18. اخطار شدید مردم به مقامات و سران ایران اسلامی

    اخطار شدید مردم به مقامات و سران این کشور اسلامی که اگر به این اتفاقات اخیر رسیدگی و برخورد نکنید خودمان مانند دهه ۶۰با مجرمین و آشوب گران برخورد خواهیم کرد.

    تمام دنیا دیدند که حرامیان سبز پوش در روز عاشورا چه هلهله و شادی برپا کردند.تعدادی از جوانان مارا کشتند و مکان های عمومی مارا نابود کردند.عده زیادی را از جمله زنان و مردان عزادار حسینی را مورد حمله قرار دادند و مجروح کردند.قرآن را به آتش کشیدند.پرچم های امام حسین را پاره کردند.

    شما مقامات و سران کشور در جریان بی حرمتی به امام راحل وهتک حرمت به ایشان برخورد جدی ای نکردید و این مردم بودند که با راهپیمایی عظیمی با این فتنه گران برخورد کردند اما کار خاصی را از شما مسئولین ندیدیم.واین بی شرمان باز به کار خود ادامه دادند.

    اما این بار دیگر فرق میکند.این بار به سید و شهدا و سالار شهیدان حسین ابن علی(ع)در روز عاشورا بی حرمتی کردند.به خون شهیدان و به امام خمینی (ره)و به اصل ولایت فقیه بی حرمتی کردند.

    ما از شما اشد مجازات را برای این منافقین،این فتنه گران میخواهیم،واین اخطار را به شما میدهیم که اگر این بار ذره ای کوتاهی کنید خودمان دست به کار میشویم و شر این منافقین و معاویه و شمر صفتان را از این کشور از اسلام پاک میکنیم.دیگر خون مردم ایران به جوش آمده است.دیگر نمی خواهیم دشمنان قسم خورده این کشور و دین اسلام از این رفتار راضی و خوشنود باشند.

    پاسخحذف
  19. الله اکبر جانم فدای رهبر
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    استقلال ازادی جمهوری اسلامی
    مرگ بر جمهوری ایرانی ......
    و بالاخره جنبش سبز امویان پس از حماقت 16 اذر و فاجعه ای که در روز عاشورا به بار اوردند شکسته شدند ......

    پاسخحذف
  20. و الله که دیگر حرام زاده بودن ایشان بر همگان مشخص شد ......
    زیرا در روایتی بسیار معتیر در مقتل ابا عبد الله الحسین علیه الصلاه و السلام داریم که هنگامی که امام این همه خطبه برای لشگر عمر بن سعد ایراد فرمودند و ایشان گوش نداده و حرمت حسینی را شکستند . حضرت زینب پرسید برادر جان چرا ایشان با تو مخالف هستند و حرف تو بر ایشان اثری ندارد ؟؟؟؟؟؟
    میدانید امام حسین علیه الصلاه و السلام چه فرمودند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    فرمودند چون ایشان حرام زاده هستند و شکمشان از حرام پر شده است ......
    از این حرف امام حسین می فهمیم که تمام انان که هرمت ساحت مقدس ابا عبد الله الحسین علیه الصلاه و السلام را نگه نداشتند جملگی ولد حرام هستند ......

    و الله علی خامنه ای حسین زمان است
    ای مسلمین عزیز به پا خیزید و از حسین زمان دفاع کنید

    خطاب به منافقین می گوییم که با راهپیمایی بزرگ 9 دی ماه تو دهنی بزرگی به ایشان ملت اسلام زدند و این اخرین اخرین اخطار بود ..........
    دیگر مبارزه با جنبش سبز لجنی مبارزه با ضد نظام نیست بلکه مبارزه با اسلام است ....

    پاسخحذف
  21. اولین نوبت بنی صدر نفس خود را خوار کرد

    هجده تیر دشمن را خاتمی تکرار کرد

    این زمان هم میرحسین با پوشش خط امام

    دشمن را با ولایت باز هم تکرار کرد

    هر سه ساداتند لیکن بی بصیرت بی ولی

    دین احمد را نباید از خطر انکار کرد

    دین فروشانی که با بیگانه همره گشته اند

    دیدی آخر حرمت خون شهیدان کار کرد؟

    گر چه تمثال خمینی پاره شد در دستشان

    امت ایران زمین را این چنین بیدار کرد

    پاسخحذف
  22. سلام
    جنبش سبز من از شما چند پرسش دارم میشود جوابم را بدهید
    1- شما مسلمان هستید یا ارمنی ؟
    2 - شیعه هستید یا سنی ؟
    3- میدانید امام حسین چرا قیام کرد ؟
    4- ایا درخواست بی حجابی له کردن ایات قران نیست ؟ همان قرانی که امام حسین برای احیای ان قیام کرد و تا اخرین نفس جنگید ....
    5 - ایا ایه الله العظمی منتظری ( ره ) با امام ( ره ) بد بود که شما به حمایت از او از ولایت فقیه بیزاری می جویید ؟
    6- ایه الله خامنه ای چه کرده است که با او بد شدید ؟
    7- چرا اغلب جنبش سبز از اسلام برائت دارند ؟
    8- ایا اصلا بحث این مسائل به وجود امده بعد انتخابات مربوط به رهبری و حکومت اسلامی می شد که شما ان را ختم به این مسائل فرمودید ؟
    9- بحث سر ریاست جمهوری بود یا رهبری ؟
    10 - چرا احمدی نژاد نه و موسوی اره ؟
    11- چرا روز عاشورا را جنبش سبز با کف و سوت عید قرار دادند ؟
    12- چرا اغتشاش می کنند و به اموال عمومی اسیب می رسانید ؟
    13- چرا اکثر کفار غرب شما را حمایت می کنند ؟
    14 – منظور شما از ازادی چیست ؟
    15-اگر شما به جای رهبری بودید با احمدی نژادی که با ارای مردم انتخاب شد چه می کردید ؟

    جنبش سبز عزیز امیدوارم به سوالات من بیندیشی و ان ها را پاسخ دهید .......
    یا علی مدد

    پاسخحذف
  23. شما چرا به مقام معظم رهبری گیر دادید ؟؟؟؟؟؟؟
    از جون این سید مظلوم چه خواهید ؟؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی چی قاتله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اخه انسان این قدر پست می شود ..........
    تا حالا به احمدی نژاد گیر می دادید حالا شده خامنه ای ........
    من شما را به تقوای الهی سفارش می کنم و از شما می خواهم دست از رهبری بردارید که همان باعث سقوط شما می شود .......

    علی (ع) در خطبه ای، مردم را به یادآوری مرگ سفارش می کند؛

    « ای مردم! شما را به یادآوری مرگ، سفارش می کنم، از مرگ کمتر غفلت کنید، چگونه مرگ را فراموش می کنید در حالی که او شما را فراموش نمی کند؟ و چگونه طمع می ورزید در حالی که به شما مهلت نمی دهد؟ مرگ گذشتگان برای عبرت شما کافی است. آنها را به گورستان حمل کردند، بی آن که بر مرکبی سوار باشند، آنان را در قبر فرود آوردند بی آن که خود فرود آیند. چنان از یاد رفتند گویا از آبادکنندگان دنیا نبودند و آخرت همواره خانه شان بود! آنچه را وطن خود می دانستند از آن رمیدند و در آنجا که از آن می رمیدند، آرام گرفتند، و از چیزهایی که با آنها مشغول بودند جدا شدند، و آنجا که سرانجامشان بود ضایع کردند، اکنون نه قدرت دارند از اعمال زشت خود دوری کنند، و نه می توانند عمل نیکی بر نیکی های خود بیفزایند. به دنیایی انس گرفتند که مغرورشان کرد، چون به آن اطمینان داشتند، سرانجام مغلوبشان کرد.»

    پاسخحذف
  24. وقتی سخن حضرت ایه الله العظمی ولی امر مسلمین را در پیش زمینه سایتی شنیدم دریافتم که واقعا گویی زمان علی بن ابی طالب و مظلومیت او در میان گروهی جاهل و نادان کوفیان پدید امده ........
    والله خدا امروز علی دیگر بر سر راه ما گذاشته تا کوفیان با عاشقان مشخص شوند
    اگر مخالفین ولی فقیه کور نبودند و چشم باز کرده و می دیدند که سخنان اقا چه قدر مهر انگیز است هرگز وجدان انسانی ان ها قبول مخالفت و دشمنی نمی کرد ......

    الله قسم که دشمنان ولی فقیه همان دشمنان اسلام و شیعه هستند .........










    کمی تفکر کنیم ................
    منظور از شعار کفر امیز استقلال ازادی جمهوری ایرانی چیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خدایی هر که این شعار را بشنود جز این در میابد که ما از اسلام و دین محمد و ال محمد بیزاریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    چرا برای رسیدن به جمهوری ایرانی میخواهند ولی فقیه را سرکوب کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایا جز این است که ولی فقیه امروز پرچمدار اسلام و امید امام عصر است ؟؟؟؟؟

    برادران امروز طرفداران ولایت فقیه همان طرفداران اسلام هستند و مخالفینش همان دشمنان و کفار صدر اسلام هستند .........

    والله امام عصر جز این از ما نخواهد که به وظیفه خودمان عمل کرده و وظیفه ما جز پشتیبانی از این علی مظلوم عصر نیست ...............

    ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ..................

    پاسخحذف
  25. سلام بابا چرابهت برمیخوره...ببخشیدمن غلط کردم!
    ولی واقعا آهنگ وبتوبا خودوبت دوست دارم...
    بدون وبت آهنگه معنی نداره...

    پاسخحذف
  26. درود كوروش جان
    مرسي از انتقاد و نظر سازنده ات...ميتوني بيشتر برام توضيح بدي كه منظورت از اينكه گفتي آزاد نمينويسم و در قيد و بندم چيه؟ممنون ميشم بيشتر راهنماييم كني...بعدشم يه مشكلي با وبلاگت دارم كوروش! آدرست رو كه به لينكدونيم اضافه ميكنم و ذخيره اش كه ميكنم وقتي ميام توي وبلاگم كه وبلاگت رو باز كنم آدرس قديم وبلاگت برام باز ميشه و كلاً علي رغم اينكه با آدرس جديد لينكت ميكنم ولي با آدرس قبليت ذخيره ميشه...چندبار امتحان كردم ولي باز هم اينجوري ميشه...اگه ميتوني كمكم كن كه درستش كنم...نميدونم چرا اينجوريه

    پاسخحذف
  27. پاسخ ها به سوالات حاجی دل سوخته:
    1- دین من به شما ربطی ندارد (به خود من و خدای خودم مربوط است)
    2- مذهب من به شما ربطی ندارد (به خود من و خدای خودم مربوط است)
    3- شما میدانید؟
    4- کسی درخواست بی حجابی نمیکند ! آزادی پوشش یعنی نبود اجبار برای طریقه ی لباس پوشیدن و همانطور که دین من به شما ربطی ندارد شیوه ی لباس پوشیدن هم به شما ربطی ندارد و بین من و خدای من است نه شما و آقادون
    5- ما کاری به رابطه ی آقای منتظری با آقای خمینی نداریم ! مهم برای ما این است که هر گاه آقای خمینی جرمی مرتکب شد یا اختلاف نظری به وجود آمد مقابل او ایستاد و به خوبی هم ایستاد و خام قدرت نشد
    6- آدم کشته
    7- نه از اسلام بر که از هر دینی برائت دارند چرا این ور قضیه را نمی بینید؟!
    8- اول نمیشد و کسی هم به رهبری کاری نداشت اما وقتی آفای خامنه ای قاتل دستور لشکر کشی به نیروهایش و کشتن مردم بی دفاع را داد دیگر درگیر ماجرا شد
    9- بحث سر احترام نگذاشتن به حقوق اولیه مردم بود
    10- مردم این خواست را دارند و نه من و نه شما قادر به تصمیم گیری برای مردم نیستیم و وقتی این کار را کرده اید یعنی بدون اجازه برای مردم تصمیم گرفتید پس باید بدانید که مردمی که از اسب افتاده اند هرگز از اصل نخواهند افتاد!
    11- دوست من وقتی پلیس ضد شورش معترض را متفرق میکند مردم در نقاط مختلفی تشکیل تجمعات کوچک میدهند و تنها راه برای بازگشت جمعیت و اطلاع از محل تجمع و تشکیل هسته ی اعتراضی ازطریق تلفن و وقتی تلفن قطع است از طریق جیغ و سوت و دست زدن و پاکوبیدن و هر عملی که صدایی ایجاد کند است
    12- اصل 27 قانون اساسی جمهوری اسلامی: تشکل اجتماعات و راهپیمایی ها بدون حمل سلاح به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است ! حال وقتی شما حقوق مردم را پایمال کنید آنها هم پاسخ خواهند داد و از سطل زباله و دود آتش آن برای مقابله با گاز اشک آور شما و از سنگ و تابلو راهنمایی رانندگی برای ساختن سنگر و مقابله با موتور سواران استفاده خواهند کرد
    13- چرا هیچ احمقی هم از شما حمایت نمیکند؟! چرا فقط تروریسم حامی شماست؟! چرا فقط نظامیان و آدم کشان پشت شما ایستاده اند؟!
    14- تعریف آزادی: آزادی امکان عملی کردن تصمیم‌هایی است که فرد یا جامعه به میل یا ارادهٔ خود می‌گیرد. اگر انسان بتواند همهٔ تصمیم‌هایی را که می‌گیرد، عملی کند و کسی یا سازمانی اندیشه و گفتار و کردار او را محدود نکند و در قید و بند در نیاورد، دارای آزادی مطلق، یعنی آزادی بی حد و مرز است.
    15- بر احمدی نژادی که با رأی مردم انتخاب شده بود نظارت اما احمدی نژادی که با تقلب به روی کار آمده باشد را دستگیر و زندان میکردم مگر این که سرم با آقا دزده تو یک آخور باشه!
    هموطنان حمایت کننده از هموطن کشان و شما ای هموطن کشان ببینید و بیاندیشید و تصمیم بگیرید ! هیچ چیز مطلق نیست حتی حقیقت
    یا حق

    پاسخحذف
  28. پاسخ به محمد علی ابراهیمی:
    اگر به خانه ی من آمدي
    برایم مداد بیاور مداد سیاه
    می خواهم روی چهره ام خط بکشم
    تا به جرم زیبایی در قفس نیفتم
    یک ضربدر هم روی قلبم تا به هوس هم نیفتم!
    یک مداد پاك کن بده برای محو لب ها
    نمی خواهم کسی به هوای سرخیشان،
    سیاهم کند!
    یک بیلچه، تا تمام غرایز زنانه را
    از ریشه در آورم
    شخم بزنم وجودم را ...
    بدون این ها راحت تر به بهشت می روم گویا!
    یک تیغ بده، موهایم را از ته بتراشم،
    سرم هوایی بخورد
    و بی واسطه روسري کمی بیاندیشم!
    نخ و سوزن هم بده، براي زبانم
    می خواهم ... بدوزمش به سق
    ... اینگونه فریادم بی صداتر است!
    قیچی یادت نرود،
    می خواهم هر روز اندیشه هایم را سانسور کنم!
    پودر رختشویی هم لازم دارم
    براي شستشوي مغزي!
    مغزم را که شستم، پهن کنم روي بند
    تا آرمان هایم را باد با خود ببرد به آنجایی که
    کسی نی نینداخت.
    می دانی که؟ باید واقع بین بود!
    صداخفه کن هم اگر گیر آوردي بگیر!
    می خواهم وقتی به جرم عشق و انتخاب،
    برچسب فاحشه می زنندم
    بغضم را در گلو خفه کنم!
    یک کپی از هویتم را هم می خواهم
    براي وقتی که خواهران و برادران دینی
    به قصد ارشاد،
    فحش و تحقیر تقدیمم می کنند،
    به یاد بیاورم که کیستم!
    ترا به خدا ... اگر جایی دیدي حقی می فروختند
    برایم بخر ... تا در غذا بریزم
    ترجیح می دهم خودم قبل از دیگران
    حقم را بخورم !
    سر آخر اگر پولی برایت ماند
    برایم یک پلاکارد بخر به شکل گردنبند،
    بیاویزم به گردنم ...
    و رویش با حروف درشت بنویسم:
    من یک انسانم
    من هنوز یک انسانم
    من هر روز یک انسانم!

    پاسخحذف
  29. پاسخ به محمد امین ، جانم فدای رهبر و دانشجو :
    من یک اغتشاش گر، کافر، منافق، جاسوس، عامل بیگانه، آشوب گر، مزدور، فتنه گر ، و حال من یک محارب هستم
    کجایید حرام زده ها من هنوز زنده ام نفس میکشم
    من را اعدام کنید
    پس چه شده چرا خوف کرده اید
    حرامزده ها من جانم را خواهم داد اما نمی گذارم خاکم را به بیگانه بفروشید
    نمی گذارم
    هرگز

    پاسخحذف
  30. درود
    دوستان به هیچ وجه قصد پاسخ نداشتم چون وقتی به آی پی های افراد نگاه کنید شرح واقعه خود نمایان است (به دلیل اینکه دوست دارم همه تو این مکان کوچک امنیت داشته باشند{حتی مخالف} از رو کردن آی پی ها خودداری میکنم)
    این پاسخ ها را برای آنها نمیفرستم و در وبلاگشان قرار نمیدهم چون میدانم که سپاهی هستند اما دوست ندارم کسی در این جا سوالی نسبت به ایدئولوژی و راه روش ما ایجاد کند و بی پاسخ بماند
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  31. سلام به دوست خوب و همرزم عزیزم
    جام زهری که اشاره به اون کردین دقیقآ زیر مشام جنابان هیئت حاکم قرارگرفته . هرچی سرکوب و رفتارهای فاشیستی این جنابان بیشتر میشه . این جام زهر هم به دهانشون نزدیک تر میشه .
    درپاسخ به کسی که به نام جانم فدای رهبر نوشته آقای خامنه ای حسین زمانه . باید عرض کنم راست میگه ایشون . آخه آقای خامنه ای که مثل معاویه شخص اول مملکت نیست . آقای خامنه ای که مثل معاویه فرمانده ی کل قوای ( مسلح نیست ) آقای خامنه ای که مثل معاویه شکنجه گاههای مخوف نداره برای شکنجه ی مخالفانش . آقای خامنه ای که مثل معاویه تمامی ابزار سرکوب و تبلیغات و ایجاد رعب و وحشت و وارونه جلوه دادن حقیقت رو نداره . خب معلومه مثل امام حسین در مظلومیت محض قرار گرفته و شده حسین زمان این جنابان ربات سرسپرده .
    به امید پیروزی حق برباطل . اما مهمتر از اون به امید بیدارشدن مردم از خواب جهل و نادانی .

    پاسخحذف
  32. درود بر کوروش عزیز
    باید بگم بالاخره آدرس وبلاگ شما در لینکدونی من اصلاح شد؟؟
    حالا نمی دونم چطوری، ولی احتمالا امداد غیبی بوده!!
    خدا این امام زمان و نگه داره که میاد و آدرس شما رو واسه ما درست می کنه!
    قبلا هرکاری می کردم شماره 3 اعمال می شد!
    حالا به هرحال درست شد دیگه.

    پاسخحذف
  33. سلام. آمده ام تا باز هیجان زده شوی:) دوست عزیز یا پیام من مبهم بوده و یا شما خوب نخواندید. حرف من این بود ناراحت می شوم وقتی دوستان سبزم من و همنوعان مرا از جامعه ی سبزاندیشان فاکتور می گیرند. من موکدا تکرار می کنم حامی آزادی اندیشه ام وبا مخالفان آن مخالفم. آن قسمت که فرمودید حجاب باعث کم تحرکی و زیر سلطه رفتن زن می شود فکر نمی کنم حداقل در مورد من صادق باشد لذا با اصل حجاب موافق و با تحجر و افراط آن از بن مخالفم. از آدرس مقاله هم کلی ممنون. سبز باشی و برقرار

    پاسخحذف
  34. درود کوروش خان
    مثل همکیشه تحلیل هایتان خواندنی بود ... ولی بیش تر از تحلیل ها از خوندن پاسخ هات به کامنت ها لذت بردم ...
    من نمیدونم آقایون چرا از شعار استقلال آزادی جمهوری ایرانی ... اینقدر برآشفتن ؟
    از نام ایران می ترسن ؟
    آقایون اگر دین شما و رهبر شما الهی و آسمانیه ، پس لطف کنید ما رو واگذار کنید به الله ! اگر صلاح بدونه خودش نابودمون میکنه !
    ....
    من هم یک محاربم ... ما بی شماریم ... !

    پاسخحذف
  35. سلام کوروش جان
    این خز و خیلا کین میان تو وبت نظر می ذارن؟؟!!
    خوب جوابی بهشون می دی؟
    اینا چشونه؟ آدم هستند؟؟! چی باعث شده که کور و کر باشند!!
    هرکاری می کنم نمی تونم درکشون کنم، هرکاری می کنم!!!

    پاسخحذف
  36. درود
    بیچاره ای که با اسم محمدعلی ابراهیمی کامنت گذاشتی اصلا از کارت ناراحت نشدم که نظرت را بیان کردی و پاسخش هم دیدی اما این بیچاره ای که از اسم و وبلاگش استفاده کردی شاکی شده
    یک کاریش بکن

    پاسخحذف
  37. درود بر شما همرزم سبز
    وبلاگ قبلي ما فيلتر شد لطفا لينک وبلاگ جديد را قرار بده
    بعد بهم خبر بديد تا شما را لينک کنم
    با تشکر

    پاسخحذف

حرف را باید زد
درد را باید گفت
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی ست
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...
زنده باد مخالف من!