۱۳۸۸ دی ۷, دوشنبه

آقای موسوی عزیز، من تا ته خط با شما هستم اما با شما به جمهوری اسلامی برنمیگردم.

آقای موسوی سلام
قبل از هر چیز درگذشت خواهر زاده گرامییتان را تسلیت می گویم.
من یک ایرانی معترض هستم، از همان ها که تصاویرشان را میتوانید از تلویزیون ها و اینترنت ببینید. از آنهایی که سالهاست به هر شیوه ای با استبداد میجنگند ، همان ها که 7 ماه است قلبشان را در خیابان های تهران جا گذاشته اند پیش نداها و سهراب ها و گوئی هر از چند روز دلشان تنگ می شود برای فضای فلسطینی شده کشوری با تمدنی به درازای تاریخ.
آقای موسوی من نه موافق خشونتم و نه برخوردهای تند و انقلابی و نه خواستار پیروزی و نتایج یک شبه. معتقد به اصلاح تفکر مردم هستم و با همه ضعف ها و کاستی هایش در نهایت توان خویش و با اقرار به قصور و کوتاهی هایم برای زنده ماندن این راه تلاش کرده ام، چرا که آنرا بهترین راه در فضای سیاسی حاکم بر کشورم تشخیص داده ام.
همیشه به حرکت با حداقل دفع و جذب حد اکثری ایمان داشته ام چون همه را مستحق نسیم خوش آزادی دانسته ام.
حرکت مردم ایران به زیبائی جنبش سبز نامیده شده و به درستی که ما نه اهل خشونتیم و نه خواستار جنبشی سرخ.
آقای مهندس موسوی از روز اولی که به نشانه اعتراض دوش به دوش هم میهنانم به خیابان ها آمده ام خوب میدانستم که هر چیزی بهائی دارد و بهای آزادی در برابر دژخیمان دیو صفت سرتاپا مسلح، ایثار جان است.
می دانستم که باتوم و اشک آور و گلوله در راه است اما نشکسته ام دیرین عهد خود را.
حق آزادی بر من این است که پاسش بدارم و برایش تلاش کنم و به نامش از جان ناقابلم مضایقه نکنم. خون من سرخ تر از خون هیچ کسی نیست. اما حق من بر آزادی این است که به خواسته هایم و به خواسته های مردمم جامه عمل پوشانده شود.
موسوی عزیز حق تو بر من این است که تا ته خط با تو باشم چون در میان خفقان حاکم بر جامعه ام این تو بودی که با شجاعت فریاد برآوردی و پشتت را خالی نخواهم کرد.
به دلیل همان عهد نانوشته بین من و تو و آزادی، حق من بر تو این است که در جریان مذاکرات و پیش نهادات تو با مسئولین حکومتی قرار بگیرم و از نتایج امر آگاه شوم.
من جزئی از آینده این مملکت هستم. آری آقای موسوی من تا ته خط با شما هستم ولی با شما به جمهوری اسلامی برنمی گردم.
ما خواستار حکومتی هستیم که در آن همه حق زیبا زندگی کردن داشته باشند.
یک جمهوری برای همه ایرانیان
زمینه سازی های مشكوك برای دستگیری مردمی! موسوی!

برخی منابع خبری از پاساژ مهستان خبر می دهند بنرها و تابلونوشته های بسیاری با این مضامین كه "مردم خود میخواهند نسبت به اقدام انقلابی در برخورد با سران فتنه بپردازند" در حال چاپ است.
به گزارش خبرنگار "آینده" این تابلوهای تبلیغاتی قاعدتا برای تجمع فردا آماده میشود كه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای آن در میدان انقلاب فراخوان داده است.
پاساژ مهستان از مراكز عمده تولید بنر و مقولات تبلیغاتی، به ویژه مربوط به مداحان و هیئت های مشهور است.
در همین حال در برخی محافل گفته شده فردا عده ای قصد دارند حركت كرده و به صورت مردمی! اقدام به دستگیری میرحسین موسوی نمایند.
سایت روزنامه نزدیك به یكی از نهادها هم نوشت:" فردا پس از پایان تجمع بزرگ عاشوراییان در محكومیت حرمتشكنی فتنهگران در روز عاشورا، تحصن مردمی در مقابل دفتر كار میرحسین موسوی در خیابان كارگر شمالی مقابل پارك لاله آغاز خواهد شد و این تحصن تا زمان برخورد قاطع قوه قضاییه با میرحسین موسوی و مهدی كروبی و سایر فتنه گران ادامه خواهد داشت. "
این فضاسازیها در حالی صورت می گیرد كه همواره سران نظام بر عمل در چارچوب قانون تاكید كردهاند و اقدامات عدهای خودسر و لباس شخصی در كوی دانشگاه، مجتمع سبحان و درگیریهای خیابانی كه آخرین آنها منجر به كشته شدن دست كم 7 تن در روز عاشورا شد، هزینه های زیادی به نظام و رهبری وارد كرده است.
همچنین در فضای ملتهب كنونی و عصبانیت معترضین از كشته شدن این افراد، در صورت انجام چنین تلاشهایی، احتمال حضور هواداران موسوی در محل و بروز درگیریهای خشن نیز می رود .
دو شایعه و انتشار آن تنها برای منع انجام آن توسط کودتاچیان:
1- با تابلو بودن فیلم قبلی پاره شدن عکس آقای خمینی! صدا و سیما تصمیم گرفت که فیلم آتش گرفتن قرآن رو به کارگردانان باتجربه بسپارند از این رو قرار شده که آقای سلحشور و مسعود ده نمکی فیلم آتش گرفتن قرآن رو برای صدا و سیما کارگردانی کنند! اخبار رسیده حاکی است که در این فیلم از بازیگران آماتور و بسیجیان ریش تراشیده و مو ژل زده استفاده شود
2- روز چهارشنبه رژیم قصد دارد با انفجار بمب و یا کشتن تعدادی از تظاهرکنندگان خودی در تظاهرات ضد سبز که خود آنرا اتمام حجت با فتنه نامیده است به بهانه ای دست یابد تا برانگیختن حس انتقام در عوام برای قلع و قمع مخالفین اقدام نماید
پی نوشت:
دوستان من بزرگترین ترس حکومت چشم انداز سراسرى شدن مبارزه براى بزير کشيدن جمهورى اسلامى است. رفتارهای رسانه ی کودتا و تظاهرات های بی ثمر کودتاچیان نیز برای ترساندن اذهان عمومی از جنبش سبز است ... دفع حداقلی و جاذبه ی حداکثری باید ضمیمه ی کار ما قرار گیرد ...

چند فیلم از روز عاشورای سبز :


این کلیپ ها را میتوانید مستقیما دانلود کنید (تنها با کلیک روی آن)

































خبرگزاري هرانا : خودرويي نظامي وابسته به نيروي انتظامي ايران با يورش به شهروندان معترض دست كم دو شهروند را به قتل رساند.به گزارش واحد انديشه و بيان مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، ظهر روز جاري در محدوده ميدان وليعصر شهر تهران، پس از ناكامي نيروهاي نظامي در پراكنده كردن مردم معترض و همچنين اشغال يك ايستگاه پليس در اين ميدان به دست شهروندان مورد اشاره. يك دستگاه خودروي وانت نظامي با حركت غيرمتعارف اقدام به يورش و زيرگرفتن تعداد زيادي از شهروندان و سپس فرار از صحنه نمود.در اين حادثه به گواه شاهدان عيني دست كم دو تن از شهروندان جان باخته و پانزده تن ديگر نيز دچار صدمات جدي شدند.پيش تر احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي به خبرگزاري فارس گفته بود دو تن از جان باختگان امروز بر اثر تصادف با خودروي شخصي جان باخته اند، اين در حالي است كه ويدئوي منتسب به اين موضوع به خوبي نظامي بودن اين خودرو را نشان مي دهد.نيروي انتظامي تاكنون مرگ دست كم پنج شهروند در شهر تهران را در طي اعتراضات روز جاري تائيد كرده است، اين در حالي است كه منابع غير دولتي جان باختگان وقايع امروز را دست كم نه تن اعلام داشته اند

طبق پیش بینی ها باز فیلتر شدم اما خوشحالم که اکثر دوستان این بار این افتخار نصیب شان نشد !
این هم حکایت ماست با سران کودتا!

دانلود ترانه طاقت بيار رفيق از سياوش قميشي همراه با تصاویر اعتراضات


بهترین فیلتر شکن حال حاضر برای ایرانیان

دانلود ورژن جدید فیلتر شکن جدید اولترا سارف U99

۲۱ نظر:

  1. درود
    فیلتر شدنت مبارک ، خار چشم دشمنان چشم تنگ
    این رژیم بخدا رفتنیست آنوقت در کمال آرامش در این ایران زخم خورده زندگی میکنیم
    به امیدآن روز
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  2. درود كوروش عزيز
    تبريك
    متنتو تو بالاترين خوندم جالب بود و حرف دل خيلي ها
    به اميد ايران آزاد
    پاينده ايران

    پاسخحذف
  3. خدا با ماست او را هم فیلتر میکنید!!!

    حرمت عاشورا رو هم نگه نداشتند
    پیروزی رو با تمام وجود احساس کردم

    پاینده باد ایران و ایرانی

    پاسخحذف
  4. سلام کوروش عزیز
    این جنبش یک قدم خیلی بلند بسوی پیروزی برداشته . بی شک پیروزی همین نزدیکی هاست ونشانه هایش بهوضوح دیده می شه . از عکس العمل های شتاب زده و دیوانه وار حکومت می شه به این ایمان داشت.

    پاسخحذف
  5. سلام،خوشحالم که باز هم نباختی
    من هم تا اخرش با موسوی ام و با اون به جمهوری اسلامی بر میگردم،این چیزی که داره اجرا میشه،عین نظام دیکتاتوری کمونیستی هست،شماها که طعم جمهوری اسلامی را نچشیدید پس چرا میگین نمیخوایین برگردین
    مگر خدا جز این وعده نداده که خیر همه مون را اونجا گفته،حالا اسمش چیزیه که به نام اون همه کاری کردن و ما بهش بدبین شدیم،شما هر اسمی میخوای بذار،اما اصلش همونیه که موسوی به خاطرش اومد در صحنه،این طور نیست
    پاینده و سبز باشی دوست من

    پاسخحذف
  6. قال معصوم:كل يوم عاشورا و كل ارض كربلا در عاشوراي 88 ماهيت يزيديان بيش از پيش بر مردم رو شد
    ان شا، الله باشد كه از حسينيان باشيم
    يا حسين مير حسن

    پاسخحذف
  7. درود

    به همت تنها حکومت الله روی زمین دوباره فیلتر شدم. لطفا یک عدد به ادرسم اضافه کن.

    کوروش جان موسوی شک نکن بخواد برگرده به این قانون اساسی احمقانه استبداد مذهبی شک نکن این مردم از اون هم عبور میکنن. وازه هایی مانند جمهوری اسلامی یا جمهوری سوسیالیستی در اصل خودشون یک تضاد بزرگ دارن چون یک جمهوری نمیتونه نماینده یک ایدئولوژِی یا یک مذهب خاص باشه. در یک جمهوری حتی اگه یک نفر جزو جمهور مردم حساب نشه اون جمهوری بی معنا میشه و در جمهوری ها یا در هر نظام ایدئولوژیکی گروهی که به اون ایدئولوژی یا مذهب عقیده ندارن جزو جمهور مردم حساب نخواهند شد و این کار با نوشتن قانون قانونی میشه یعنی تبعیض قانونی به وجود میاد.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  8. سلام
    ممنون از پیامتان
    لینک شما اصلاح شد
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  9. اسناد جنایات نیروی انتظامی در روز عاشورا
    فیلمی واضح از زیر گرفتن مردم توسط مشین نیروی انتظامی
    لطفا سریعا اطلاع رسانی کنید

    پاسخحذف
  10. دوست عزیز، هیچ کس از اینهایی که به وضعیت معترض هستند به جمهوری اسلامی برنمی گردند.
    حکومت دینی منفور و متروده!
    امیدوارم سطح آگاهی مردم بالاتر بره و با عقل روشن آیندشون رو انتخاب کنند.
    لینکت کردم.

    پاسخحذف
  11. مطالبت زيبا بود و دلنشين
    اما كور خواندند. اين كلك ها ديگه كهنه شده.تا مردم صداشون در بيايد يك عده مزدور را مي ريزند توي خيابان و به اسم ملت شهيد پرور ايران به خورد مردم مي دهند. اين بار ديگه كسي نه باور مي كنه و نه مي ترسه

    پاسخحذف
  12. به امید پایان این همه درد ... و پاینده ایران ...

    پاسخحذف
  13. کوروش جان من هرکاری کردم نشد وبت جدیدت با کد 4 رو تو لیستم درست کنم، مدام همون قبلی رو می ذاره
    فکر کنم یه ایرادی داره

    پاسخحذف
  14. کوروش جان ... درود به شما
    در مورد آقای مخملباف ، من با شما موافقم ... البته همانطور که گفتم با بعضی عقاید و سوابق ایشان مشکل دارم ولی مهم امروز است و به خوبی می دانم که در این لحظه از تاریخ ما بیش از هر چیز به همبستگی در برابر حکومت فاسد ولایت فقیه نیاز داریم ... به هیچ وجه قصد بازجویی و تفتیش عقاید نداشته و ندارم ... یاوران این جنبش مردمی ، با هر سابقه و عقیده ای برای من قابل احترام هستند ... بزرگترین برتری جنبش مردمی ایران امروز نیز همین همبستگی همه اقشار مردم با هر عقیده و طرز فکری است ...
    و در مورد خردورزی ...
    منظور من از خردورزی ، پیروی از مکتب خاصی نبود ... منظور من اینه که در مقطع حساسی که در آن قرار داریم کمی با فکر تر و منطقی تر عمل کنیم ... از احساساتی شدن های بی منطق پرهیز کنیم .. کورکورانه از کسی پیروی نکنیم ... خلاصه در یک کلام ، اول فکر کنیم بعد عمل ...!
    ولی اگر منظور شما از مکتب ، یک سری دستورالعمل ها و نظریه ها از سوی یک فرد باشه ... شاید بتوان خردگرایی را مکتب اصالت عقل دانست که متفکران زیادی مانند کانت و دکارت درباره آن آثاری خلق کرده اند ... البته که پرداختن به هرکدام از آنها از سواد من خارج است ... !
    برای شخص من خردورزی ، تکیه بر اصول منطقی و عقلانی و علمی ، در اندیشه و رفتار و گفتار خودم و ... شک کردن و کاوش در اندیشه و رفتار و گفتار دیگران است .

    پاسخحذف
  15. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  16. سالم به دوست سبز و همرزم عزیزم .
    بوی توطئه از هرطرف اقتدارگراهای کودتاچی به مشام میرسه . با هر حیله و نیرنگی سعی دارن جنبش سبزرو سرکوب کنن . اما دیگه امکان نابودی جنبش سبزوجود نداره . درروز عاشورای حسینی عاشورای سبزبرای جنبش به وجود اومد که در تاریخ مبارزاتی آزادیخواهان ایران و درتاریخ سیاه دیکتاتورها ثبت شده .
    نامه ای که خطاب به میرحسین بود هم خیلی جالب بود .
    با اجازه تون خبرهاتون رو میذارم تو بلاگم .
    زنده باد آزادی .

    پاسخحذف
  17. به رنسانس ایران خوش آمدید

    پاسخحذف
  18. سلام امروز چهارشنبه با حمله وحشیانه لباس شخصیها به

    دانشگاه آزاد مشهد ، ۲ دانشجو جان باختند

    پاسخحذف
  19. درود
    با مطلب زیر آپم+عکس(نظر بدید لطفاً)

    فرق من و تو
    مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است (برای پخش مستقیم از کانال سراسری) . من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه اسلحه ها و باتوم ها رو به من است . تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند . تو را مردم مینامند و من را....

    پاسخحذف
  20. با سلام به همهءحاميان جنبش سبز آزادي.به نظر من آقاي موسوي داره با تمام وجود سعي ميكنه نظام را حفظ كنه و اين كار منا دقيقا"ياد شادروان شاهپور بختيار ميندازه اون روزا شاه 10 روز به بختيار فرصت داد كه اعتماد مردما جلب كنه يه كارايي ام انجام شد مثله منحل كردن ساواك آزاديه روزنامه ها و... ولي دير شده بود و ديگه مرگ بر شاه شعار اصلي مردم شده بود و مردم اعتماد نكردن!! نميدونم الآنم كه شعارها همه شخص وليه فقيها هدف گرفته ميشه در چهارچوب همين نظام و همين قانون اساسي كه از اركانش وليه فقيه اعتماد مردما جلب كرد؟!!به هرحال به نفع آقاي خامنه اي هست كه به اين راه حلها گوش كنه شايد به قول آقاي موسوي هنوز دير نشده باشه!!

    پاسخحذف

حرف را باید زد
درد را باید گفت
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی ست
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...
زنده باد مخالف من!