۱۳۸۸ آذر ۲۴, سه‌شنبه

شمشیر دو لبه! + بیانیه دعوت عمومی برای شرکت در مراسم دهه محرم سبز

مهم مهم
.
اولین روز محرم و اولین تجمع
.
26 آذر پنج شنبه ساعت 10 شب ، الله اکبر
.
در این فرصت کوتاه نیاز به بسیج همه ابزارهای ارتباطی و اطلاع رسانی وسیع داریم. فرصت کوتاه است و رسانه شمایید!!
.
آخرین حربه کودتاچیان را از آنان بگیریم
.
ملت بزرگ ایران طی 6 ماه گذشته در برابر خشونت وحشیانه دولت دروغ و تجاوز مقاومت کرده است و اینک در آستانه ماه محرم به حساس ترین مرحله از مبارزات مدنی خود رسیده ایم.
.
در این مدت کودتاچیان تمام ابزارهای خشونت و سانسور و سرکوب را به کار بردند تا مشعل سبز حق طلبی و آزادی خواهی ملت ایران را برای همیشه خاموش کنند و هر بار با هوشیاری و اتحاد ملت شکستی سخت را متحمل شدند. اما در 16 آذر ماه، آخرین و کثیف ترین نمایش خود را تدارک دیدند تا ملت حق طلب ایران را به کینه توزی و انتقام جویی متهم ساخته و به این بهانه منتخبان واقعی ملت را حذف کنند. اما آگاهی شهروندان و هوشیاری منتخبان ملت سبب شد این نیرنگ به خودشان برگردد و جمعه 27 آذر ماه فرصتی دیگر برای حضور میلیونی ملت آزادی خواه ایران در خیابانها فراهم شود؛ و مکرو مکر الله و الله خیر الماکرین!
.
نمایش قرآن بر نیزه کردن کودتاچیان به فرصتی تبدیل شد که یک بار دیگر با حضور عظیم خود چشم جهانیان را خیره سازیم. ما همچون روز قدس سبز، روز 13 آبان و روز 16 آذر به خیابان می آییم که اثبات کنیم که با هیچ اندیشه ای سر ستیز نداریم. اما اجازه نمیدهیم که تحت هیچ عنوانی رای و سرنوشت مان را از ما بدزدند. هیهات که سرنوشت ما این نیست که تحت حاکمیت دروغ و وقاحت زندگی کنیم! به خیابان می آییم که فریاد بزنیم میزان رای ملت است و هیچ کس حق ندارد خود را قیم این ملت رشید بداند. به خیابان می آئیم تا اجازه ندهیم دیکتاتوری خود را به نام دفاع از مذهب و روحانیت توجیه کنند.
.
این بار هم مانند تجمع خودجوش 7 تیر، محتاج حمایت و همدلی تک تک شهروندان هستیم. فرصت کوتاه است و رسانه ها محدود شده اند، اما شب پرستان مخفیانه مشغول جمع آوری نیروهای خود برای نمایش قدرت در روز جمعه هستند. این بار هم رسانه شمائید. دراین ساعات حساس باقی مانده، نیازمند اطلاع رسانی وسیع تک تک شهروندان مسئول و آگاه ایرانی هستیم.
.
جمعه 27 آذر 88 ، بعد از نماز جمعه، محل تظاهرات دولتی: مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران
.
برای حضوری عظیم و میلیونی نیازمند بسیج تمام امکانات برای اطلاع رسانی هستیم؛ رســانـه شــمایید.
.
بیانیه مشترک گروه انقلاب سبز و صفحه حامیان میرحسین موسوی در فیسبوک
پس از خبر سازی صدا و سیما در خصوص پاره کردن عکس بنیانگذار نظام، حرکتی رذیلانه و خطرناک شکل گرفت که نه تنها جنبش سبز، بلکه آینده کل کشور را هدف گرفته است. جنبش سبز امروز دارای یک تجربه عمیق تاریخی است و باید از این تجربه در مسیر پیشبرد جنبش استفاده کرد.

شاید شمار زیادی از هواداران جوان جنبش سبز به یاد ندارند که جنبش دانشجویی در تیر ماه 1378 چطور سرکوب شد. پس از واقعه 18 تیر و حمله وحشیانه سپاه و بسیج به خوابگاه دانشگاه تهران، دانشجویان و بخشهایی از مردم در اعتراض به این اقدام دست به تجمع و تحصن در خیابانهای اطراف دانشگاه تهران زدند. پس از چند روز درگیری، رهبر نظام بر صفحه تلویزیون انحصاری ظاهر شد و به مظلوم نمایی و گریه و زاری پرداخت. پس از آن در 23 تیر جمعیتی قابل توجه از عوامل سپاه و رهبری (ظاهرا بیش از 200 هزار نفر) بسیج شد و در برابر چشمان حیرت زده ملت، دانشجویان و مردم تجمع کننده «جارو» شدند. هر چند نمیتوان و نباید کم کاری برخی از مسئولان وقت را فراموش کرد، اما در آن مقطع قدرت جناح حاکم و رهبر نظام قابل مقایسه با امروز نبود. به همین دلیل در یک مبارزه فرسایشی و با استفاده از کثیف ترین حقه ها، توانستند مجلس را از منتخبان ملت پاکسازی کنند و در نهایت در سال 84 و با استفاده از ناامیدی و یاس مردم، رئیس دولت مورد نظر خود را بر کشور مسلط کنند، که آثار و نتایج شوم و مخرب اش را همه میدانند.
امروز 10 سال از واقعه حمله به دانشگاه میگذرد و جناح حاکم تصور میکند که میتواند حربه پوسیده خود را مورد استفاده قرار دهد. جناح حاکم حرکتی خزنده را آغاز کرده است که در گام اول دانشگاه و در مرحله بعد رهبران جنبش سبز را به طور کامل سرکوب کند و پس از آن با خیال راحت، دهه محرم را با کمترین هزینه به پایان برساند. اما آیا ملت ایران تجربه تاریخی خود را فراموش میکند و به کودتاچیان فرصت قدرتنمایی میدهد؟


در درون جنبش سبز، طیف های مختلف و متنوعی وجود دارد، اما از نظر همه همراهان و هواداران جنبش، این تفاوتها مایه قوت جنبش است و هرگز باعث نابرابری در حقوق شهروندی و سیاسی سبزها نمیشود. در حالی که از نظر جناح حاکم سبزها از طیف های متفاوتی تشکیل میشوند که میتوان آنها را درجه بندی کرد. آنها ملت حق طلب و آزاده ایران را به خس و خاشاک، مطرب و رقاص، پیاده نظام دشمن، عوام ساده لوح، خواص مردود و برادران سابق تقسیم میکنند، اما از نظر سبزها، همه این القاب و سازندگان آن مهملاتی باطل و مظهر ظلم و بی عدالتی هستند. آری در درون جنبش سبز در خصوص دوران رهبری آیت الله خمینی، تفاوت نظر وجود دارد، اما سبزها اثبات کرده اند که تفاوتها را به رسمیت میشناسند، حذف نمیکنند و حقوق شهروندی و آزادی بیان یکدیگر را ارج مینهند. سبزها هرگز درجه بندی مطلوب رهبر نظام و هیچ نوع درجه بندی غیر انسانی و ضد حقوق بشری را تحمل نمیکنند. اکنون پرسش این است که آیا برای لغو درجه بندی و تفکیک سرکوبگرانه ملت، باید مقابله به مثل کرد و درجه بندی متفاوتی ارائه کرد، یا این که باید هر نوع درجه بندی و تفکیک شهروندان را برای همیشه نابود کرد؟

سبزها با هر سلیقه و گرایش سیاسی یا مذهبی، در 6 ماه گذشته تحت سخت ترین فشارها در کنار یکدیگر مقاومت کرده اند و اکنون بازی به مرحله ای رسیده است که طرف مقابل تمام هستی خود را به ریسک گذاشته و دارد بلوف میزند. این مسلما یک جنگ روانی و رسانه ای است و مقابله با آن، به اندازه مقابله با باتوم و اسلحه دشوار است. بعد از نمایش شنیع صدا و سیمای انحصاری، جناح حاکم اندک نیروی باقی مانده خود را سازماندهی کرده است و در حال تلاش برای فتح تدریجی خیابان هاست. آنها از شهرستانهای کوچک و مناطق مذهبی و بسته شروع کرده اند و به تدریج به سمت پایتخت لشکر کشی میکنند. اما واکنش عموم مردم و به خصوص رفتار خانواده آیت الله خمینی اثبات میکند که کودتاچیان هیچ احترام و علاقه ای به آیت الله خمینی ندارند و از عکس او به عنوان یک حربه، استفاده ابزاری میکنند. این حربه معاویه ای، نباید باعث جر و بحث یا اختلاف و شکاف در بین سبزها شود، بلکه باید این حربه را با درایت از دست شان خارج کرد.



بسیاری از ما اصلا آیت الله خمینی و حکومتش را به یاد نداریم، برخی دیگر در آن دوران محدود شدیم یا خساراتی دیدیم. اما در 22 خرداد به این نتیجه رسیدیم که باید خود را از اسارت گذشته رها کنیم در انتخابات شرکت کنیم. اگر آن تصمیم درست نبود، امروز کودتاچیان گرفتار چنین وضع رقت انگیزی نبودند. سبزها در انتخابات و اعتراضات بعد از آن، آزادانه آمدند و رای دادند و همین باعث شد که 6 ماه تهدید، آدم ربایی، شکنجه، کشتار و تجاوز کوچکترین خللی در وحدت عمل سبز ما ایجاد نکند. اما در طرف مقابل هر روز شاهد ریزش بیشتر در درون جناح حاکم هستیم. زیرا عمل آنها بر اساس اختیار و آزادی نیست، بلکه فقط اطاعت از فرمان است. به همین جهت آنها که اثری از انسانیت و آزادگی در وجود شان هست، از کودتاچیان جدا میشوند و با حفظ عقاید خود به صف متحد ملت میپیوندند. اکنون بسیاری از کسانی که در زندان شکنجه میشوند، به آیت الله خمینی علاقه مند هستند، اما این امر باعث نمیشود که مورد علاقه سبزها نباشند و از حقوق شهروندی شان دفاع نشود. علاوه بر این آیت الله جوادی آملی و محمد نوری زاد هم با اعمال و گفتار شجاعانه خود، دیکتاتور را به گونه ای دیگر رسوا کردند و حتی آیت الله امامی کاشانی هم به مزدوران اجازه نداد در مدرسه تحت مدیریت اش، تجمع فرمایشی برگزار کنند.

اکنون کودتاچیان با خودزنی مشمئز کننده خود، اشتباهی بزرگ را مرتکب شده اند، اما کسانی که از ملت بریده اند، دیگر هیچ چیزی برای از دست دادن ندارند. آنها به معنای واقعی کلمه هیچ و پوچ هستند و تنها امید شان این است که با سرایت پوچی به اردوی بزرگ و متنوع سبزها خود را حفظ کنند. تنها امید آنها این است که با خبر سازی و سوء استفاده از عکس آیت الله خمینی، سبزها را در آستانه دهه محرم منفعل و متفرق کنند. اما این تیغ دو لبه است: یک لبه اش به سوی سبز هاست و لبه دیگرش به سوی کودتاچیان!

تلاش مذبوحانه کودتاچیان به این امید صورت گرفته است که شکافی در میان سبزها ایجاد کنند. بر طبق سناریوی آنها، سبزها در واکنش به مانور رسانه ای در خصوص عکس پاره شده آیت الله خمینی، یا سکوت میکنند، یا این که دو دسته میشوند. اگر سبزها سکوت کنند، رهبر نظام و سایر کودتاچیان به عنوان مدعی وارد عرصه میشوند و به رهبران جنبش حمله میکنند و مقدمه سرکوب اعتراضات و دستگیری منتخبان ملت فراهم میشود. اما اگر سبزها بخواهند واکنش نشان دهند، تفاوت و تنوع عقاید در مورد آیت الله خمینی، باعث دو دستگی در میان سبزها میشود و کودتاچیان که بعد از این همه سرکوب و خشونت ناکام مانده اند، میتوانند اولین شکاف را در مجموعه هوادارن جنبش سبز ایجاد کنند.
اما در سوی مقابل حرکتی هوشمندانه شکل گرفته است که میتواند رشد جنبش سبز را تضمین و سقوط دولت کودتا را اجتناب ناپذیر کند. سران جنبش با تقاضای مجوز برای راهپیمایی یک بدل هوشمندانه در برابر حمله کودتاچیان رو کردند. اکنون اگر باند حاکم به درخواست مجوز برای اعتراض به نیرنگ رسانه ای صدا و سیما پاسخ مثبت بدهد، سبزها فرصتی برای حضور میلیونی، این بار بیشتر از همیشه، خواهند داشت و میتوانیم همراه با رهبران جنبش سبز، به خیابان آمده و این بار به جای سکوت، با شعار های سبز خود خواستار سقوط دولت کودتا شویم. اما اگر به تقاضای مجوز پاسخ منفی بدهند، روند رو به افول دولت کودتا، به یک سقوط آزاد تمام عیار تبدیل میشود. زیرا دیگر شکی باقی نمیماند که پاره کردن عکس و نمایش تصاویر مونتاژ شده آن از صدا و سیما، کار سپاه و باندهای متحد رهبری است که تقلب در انتخابات را صورت دادند.

لینک دانلود بیانیه سبز



اینک ملت منتظر است تا محرم گردد

محرم فرا میرسد و ملت ایران داغدار است؛ ملت ایران سوگوار است، اما ناامید نیست.

امروز کوچه و خیابان و زندان و دانشگاه، غرق به خون مظلومان است. اما بارقه ای سبز در افق، به انتظار نشسته است؛ افقی که اگر فقط یک گام برداریم، پیش پای ما خواهد بود.


سالهاست که دیکتاتور، با پول بیت المال، ذوب شدگان دست آموز خود را به جان ملت انداخته است. سالهاست که در خلوت سیاه شب، خون بیگناهان را بر زمین ریخته اند. اما امروز در خیابان آدم میکشند و آدمکشی خود را نمایشنامه میکنند و میگویند که اینها همه اغماض بود و از این به بعد بیشتر می کشیم!

فقط 6 ماه، با هم ایستادیم و نترسیدیم و دیکتاتور را چنان خوار کردیم که امروز خود را در پشت یک عکس پاره شده پنهان کرده است. کودتاچیان ترسیده اند و برای پنهان کردن ترس خود، میخواهند مردم را بترسانند. بزدلان مدعی مدیریت جهان، اکنون به آخر خط رسیده اند و تنها راه بقای خود را در خودزنی و نمایشهای مبتذل خیابانی میبینند. آری، ما ثابت کردیم که این بساط ظلم برچیدنی است. این استبداد حقیر، بی شک رفتنی است و ما تا آخر ایستاده ایم.

فرصت کوتاه است. نباید به کودتاچیان مهلت دهیم که کشورمان را با تحریم و جنگ نابود کنند. نباید در خانه نشست و گفت استبداد رفتنی است؛ آری چنین است، اما سرنوشت ما، سکوت در برابر ظلم نیست! پس از این همه تحقیر، اکنون در پیشگاه وجدان خود موظفیم که بساط استبداد را به دست خود بر چینیم و این ننگ را از دامن کشور پاک کنیم.

محرم، فرصتی است بزرگ برای بریدگان از ملت که همچون حر بن یزید ریاحی، کلاهخود از سر بردارند و به آغوش ملت بازگردند. در دهه سبز محرم، همه به خیابان می آییم تا نشان دهیم چرا قرنهاست که حق طلبی و ظلم ستیزی حسین (ع) را گرامی میداریم.

در دهه سبز محرم، به نام مقدس انسان، به خیابان می آییم تا رای مان، کشور مان و حیثیت مان را پس بگیریم. به خیابان می آییم تا در گوش سنگین دیکتاتور فریاد بزنیم که ما صغیر نیستیم، بلکه انسانهایی رشید هستیم، آزاد هستیم، آزاده هستیم و زندگی ما از آن ماست و آن را هر طور که بخواهیم رقم میزنیم! به خیابان می آییم که امپراتوری ترس و دروغ و تحقیر را برای همیشه ویران کنیم.

روزهای تاسوعا و عاشورای امسال، ایران یکپارچه فریاد نفی ظلم و استبداد خواهد بود.


پی نوشت :

دوستان برای محرم دارند کم کاری میکنند ...
با هر عقیده ای در دهه محرم با هم، هم صدا میشویم و سرود پیروزی خون بر شمشیر را میخوانیم ...

دانلود فیلتر شکن قوی اولترا سارف 9.8
Ultra Surf 9.8

۴۱ نظر:

  1. ایران برای همیشه سبز شد

    پاسخحذف
  2. اخرین ترفندکودتاچیان امام بود که تو گورش لرزید.
    چند وقت دیگه میگن سبزها عکس خدا رو پاره کردند

    پاسخحذف
  3. تو مادر جنده ترین کسی هستی که از مخالفین نظام دیدم ......
    تو کثافت نه تنها مخالف نظام بلکه از دشمنان سر سخت اسلام هستی این را مطمئن باشی که روزی به درک میروی اشغال ........

    چرا طرفداری از کروبی و موسوی لعین میکنی ؟؟؟؟
    برای این که اجازه دهند فردا زن ها کون لخت بیایند بیرون و امثالی مانند شما حیوان های دو پا به فساد مشغول شده و لذت ببرید ........


    خدا لعنت بر پدر و مادر لعینت بفرستد که کثیف تر از تو ندیدم کسکش ...

    پاسخحذف
  4. چو خواهد دشمنی بنیاد قومی را بر اندازد
    نخست آن جمع را از هم پریشان و جدا سازد
    چو تنها کرد هر یک را بتنهائی بر او تازد
    چنان اندازدش از پا که دیگر سر نیفرازد!

    پاسخحذف
  5. اللهم العن رضاپهلوی و ابنه العین ابن العین .....
    دیوس الاغ برداشتی به جای ارم مقدس لا اله الا الله عکس کفر گذاشتید ........
    حیف که ننه مادر جندت این جا نیست و الا می کردمش ...
    با طرفداری از دین و اسامی مقدس می خواهی چه کنی حیوان کثیف ؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  6. (( هنگامی که حقیقت و دروغ هر دو آزاد باشند ، حقیقت هرگز مغلوب نمی شود.)) دوگار

    پاسخحذف
  7. ای که خواهان نابودی اسلام هستی گوش کن

    علی (ع) در خطبه ای، مردم را به یادآوری مرگ سفارش می کند؛

    « ای مردم! شما را به یادآوری مرگ، سفارش می کنم، از مرگ کمتر غفلت کنید، چگونه مرگ را فراموش می کنید در حالی که او شما را فراموش نمی کند؟ و چگونه طمع می ورزید در حالی که به شما مهلت نمی دهد؟ مرگ گذشتگان برای عبرت شما کافی است. آنها را به گورستان حمل کردند، بی آن که بر مرکبی سوار باشند، آنان را در قبر فرود آوردند بی آن که خود فرود آیند. چنان از یاد رفتند گویا از آبادکنندگان دنیا نبودند و آخرت همواره خانه شان بود! آنچه را وطن خود می دانستند از آن رمیدند و در آنجا که از آن می رمیدند، آرام گرفتند، و از چیزهایی که با آنها مشغول بودند جدا شدند، و آنجا که سرانجامشان بود ضایع کردند، اکنون نه قدرت دارند از اعمال زشت خود دوری کنند، و نه می توانند عمل نیکی بر نیکی های خود بیفزایند. به دنیایی انس گرفتند که مغرورشان کرد، چون به آن اطمینان داشتند، سرانجام مغلوبشان کرد.»

    پاسخحذف
  8. و الله قسم که موسوی و خاتمی و کروبی همان ابوبکر و عمر و عثمان هستند که در زمان پیغمبر مطیع و در زمان علی نافرمان بودند ........
    موسوی و خاتمی و کروبی در زمان امام از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند ولی بعد از ان گمراه شده و در زمان علی خامنه ای نافرمان و مخالف شدند و به قول حرف شما که امام فرمود پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد ان ها از یاد بردند .....
    درست زمانی که رسول الله علی را امام امت بعد خود قرار داد ان سه خبیث ( ابوبکر عمر عثمان ) بعد از وفات رسول الله قضیه را از یاد بردند ........

    حالا چشم باز کنید و ببینید همین منافقین کارشان به جایی رسیده که پیروانشان به حمایت از ایشان عکس امام را به اتش می کشند !!!!!!!!!!
    چه قشنگ فرموده اند عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد ............
    منافقین سبز پوش با حماقت خود چهره خبیث خود را نشان دادند ......

    امام سجاد(ع) فرموده اند:

    الحمدلله الذي جعل اعداءنا من الحمقا

    خدا را شکر که دشمنان ما را از احمق ها قرار داد

    پاسخحذف
  9. گرگها خوب بدانند، در این ايل غریب ...

    گرگها خوب بدانند، در این ايل غریب
    گر پدر رفت، تفنگ پدری هست هنوز

    گرچه نیکان همگی بار سفر بر بستند
    شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز

    گر امام شهدا نیست کنون در برمان
    خلف صالح و مظلوم علی هست هنوز

    -- هتک حرمت امام شهدا تسليت با

    پاسخحذف
  10. سلام به دوست سبزم .
    مطالب شما همیشه با تحلیل های منطقی همراهه و من با اشتیاق تموم میخونم .
    پاره کردن عکس آقای خمینی دقیقآ حیله ای بود از ناحیه ی کودتاچیان که با مستمسک قراردادن اون بتونن به سرکوب بیشتربپردازن . این کسانی که به قول نوری زاد تمام اصول و افکارآقای خمینی رو تکه تکه کردن " دیگه پاره کردن عکس ایشون که براشون اهمیتی نداره . اما با حیله ای مکارانه سعی در فریب سبزها و انشعاب جنبش سبزو درنهایت درانزوا قراردادن و به این ترتیب زمینه چینی برای دستگیری رهبران جنبش سبز رو میخوان فراهم کنن که به قول شما جنبش سبزباید با هوشیاری تمام همه ی حیله های کودتاچیان رو با حربه ی خودشون علیه خودشون بکارببره و خنثی کنه . مثلا همین درخواست مجوزبرای راهپیمایی سبزها برای اعتراض علیه این حرکت ناشایست . یا راهپیمایی دانشجوها در اعتراض به این حرکت ننگین که به اسم سبزها تموم کردن . درحالیکه تا امروز کسی از سبزها کوچکترین شعاری مبنی بر مخالفت با آیت الله خمینی نشینده و هرگز سبزها به مسئله ی خمینی نپرداختن . درحالیکه کودتا چیان بشدت به اهل بیت آیت الله خمینی حمله کردن و مورد بی حرمتی قرارشون دادن .
    البته که درمحرم سبزها باز هم با شجاعت تمام در برابرکودتاچیان متقلب و سرکوبگرخواهند ایستاد .
    به امید پیروزی حق بر باطل .

    پاسخحذف
  11. ای پستی سرشت تو باد که هم در دنیا و هم در عقبی زیان کار هستی چه طور جرئت دادی از نام مقدس ابا عبد الله الحسین در راه سرکوبی فرزند مظلومش ولی امر مسلمین خامنه ای استفاده کنی ؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  12. درود به شما از دیدن وبلاگ وزینتون خوشحال شدم
    تحلیل شما درسته ... الان وضعیتی داریم شبیه اون جمعه ای که رهبر افاضاتی نمود و به خیال خودش اتمام حجت کرد ... مردم یک تصمیم تاریخی گرفتن و کوتاه نیومدن ... درسته هزینه سنگینی دادن ولی خیلی تابو ها شکست ... شاید الان هم یک آزمون تاریخی دیگه باشه که باید دید مردم در مقابل جو سازی های هفته اخیر چه واکنشی نشون میدن ... موضع من که مشخصه و به پایمردی واستقامت مردم هم کمی امید دارم ... هرچند مسلمان نیستم ولی مانند اون نماز جمعه 5 ماه پیش ، از این فرصت هم استفاده بهینه خواهم کرد ... !
    البته فکر میکنم کودتاچیان هم خوب جایی دست گذاشتن و تونستن یه جورایی مردم ساده دلی که این وسط بودن رو به وسیله عوام فریبی و قربونی کردن خمینی به طرف خودشون بکشونن ...
    به امید پیروزی

    پاسخحذف
  13. درود

    من در محرم حضور پیدا میکنم نه برای عزاداری حسین که 14 قرن پیش مرد بلکه برای بازپس گیری کشورم از ضحاکان زمان و عزاداری برای هموطنانم که خون پاکشان در راه آزادی این آب و خاک عزیز ریخته شد.

    سبز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  14. سلام
    ممنون از پیامتان
    فتنه ای بود که بحمد الله با بیداری شما عزیزان کم کم بلای جان آقایان اقتدارگرا می شود
    از مطالب وبلاگ شما مخصوصا این نرم افزار ها استفاده کامل می شود .
    ممنون از این که به فکر ما دوستان کمی کم سواد خود هستید
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  15. ممنون دوست عزیز از اطلاع رسانی همیشگی ات
    عکس هات هم که مثل همیشه عالی و به غیرت اور بودن،تشکر فراوان به دلیل اطلاع رسانی پیاپی و عالی شما
    حرکت از این بیش شتابان کنید

    پاسخحذف
  16. سلام
    محرم امسال معلوم می شود .
    ایا اگر ما در زمان امام حسین بودیم جزیارانش بودیم یا نه؟
    اگر دین ندارید ازاده باشید.

    پاسخحذف
  17. خیلی مهم - دزدی اطلاعات در اماکن عمومی بروزم

    پاسخحذف
  18. سلام یا حسین میر حسین در محرم
    با سبز ترین فصل سال در دانشگاه و پیام مهندس موسوی بروزم .
    در انتظار حضور سبز شما

    پاسخحذف
  19. درود

    مردم آزادیخواه ایران زمین برای بیرون راندن این اشغالگران سبز شدن و در این راه از هیچ چیز ابایی ندارن

    محرم امسال ، سبزتر از همیشه...

    بروزم دوست عزیز

    سبز و پیروز باشی

    پاسخحذف
  20. جمعه دوباره دقشون مي دهيم. فقط از آنجايي كه هيچ ابزار جمعي براي اطلاع رساني نداريم بايد دعا كنيم اين خبر از بي بي سي و صداي آمريكا پخش بشه تا همه متوجه بشوند.

    پاسخحذف
  21. 26 آذر پنج شنبه ساعت 10 شب ، الله اکبر
    به امید فردایی بهتر
    طلوع سبز 88

    پاسخحذف
  22. سلام
    ممنون سر زدید.
    در مورد محل و زمان تجمع، احتمال به خشونت کشیده شدن آن و درگیری بسیار با بخشی از افراد سنتی ( و نه الزاما سکوب گر) به خاطر توطئه های احتمالی نیروهای سپاه و اطلاعاتی آن زیاد است. بهتر است در مورد زمان و مکان تجدید نظر کنید.
    http://siasat-rooz.mihanblog.com
    یا حق

    پاسخحذف
  23. مرگ بر ضد انقلاب امت حزب الله در روز جمعه 27 آذر تظاهرات در حمایت از رهبرمان

    پاسخحذف
  24. سلام به دوست سبز و عزیزم
    بله که 26-27-و تمام روزها آماده ی مبارزه با متقلبین هموطن کش هستیم . متقلبینی که قرآن به روی نیزه ها کردن تا حقانیت جبش سبز رو زیر سئوال ببرن .
    امروز تو دانشگاه ما یه مشت بسیجی ریخته بودن جلوی دانشکده ی پائین تا بالا شعار میدادن علیه ماها . به اندازه ی 200 نفر هم نبودن . ما هم نگاهشون میکردیم . البته اونا اجازه داشتن که از ما فیلم بگیرن . اما ما اجازه نداشتیم حتی با موبایلمون فیلم بگیریم . البته ما هم گوش نمیکردیم و فیلمهامون رو میگرفتیم .
    مضمون شعارهاشون هم دقیقآ مثل همه ی دزدیهاشون از شعارهای ما دزدی شده بود .
    به امید پیروزی حق بر باطل .

    پاسخحذف
  25. محسن سازگارا گفت سبزها در راهپیمایی جمعه شرکت نکنن
    زمان اطلاع رسانی محدوده
    و تو سایت موج سبز آزادی هم خبری از اطلاع رسانی روز جمعه نیست
    فکر میکنم باید با برنامه ای منسجم تر به استقبال محرم رفت
    سبز باشی

    پاسخحذف
  26. سلام بر شما دوست سبز اندیش
    آزادی بزرگترین خواسته وآرزوی هر انسانیست
    بزرگان تاریخ در راه آزادی جانفشانی ها کردند
    تا آیندگان از این حق اولیه انسانی بی نصیب نمانند
    به دست آوردن آزادی بهایی دارد که باید آنرا پرداخت
    در راه آزادی باید از جان و مال و آرامش و آسایش چشم پوشی کرد
    «دل كندن»،شرط آزادگي است!
    شاید خودمان طعم آزادانه زیستن را نچشیم ولی میتوانیم طعم آزادمردانه مردن رابچشیم
    مرگ،پايان كبوتر نيست
    یادمان نرود که ما درقبال نسل آینده مسئولیم
    آیندگان از ما به چه نامی یاد خواهند کرد؟

    پاسخحذف
  27. آماده باش تبریز: برای محرم سبز تا پیروزی خون بر شمشیر یک یا حسین سبز دیگر با قیست
    مجمع جوانان آذربایجان

    پاسخحذف
  28. درود کوروش خان ...
    در مورد تجمع جمعه ، من برای مشاهده اتفاقات هم که شده خواهم رفت ولی گویا قرار بر حضور سبزها نیست ... اینطور میشنوم ...
    در حالی که قرار است راهپیمایی نمایشی حکومت، روز جمعه 27 آذر برگزار شود حامیان جنبش سبز برای سنجش صداقت آن‌ها که پشت عکس‌ بنیان‌گذار انقلاب پنهان شده‌اند در انتظار صدور مجوز برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی سبز هستند و در این اجتماع فرمایشی شرکت نخواهند کرد

    در حالی که قرار است راهپیمایی نمایشی حکومت، روز جمعه 27 آذر برگزار شود حامیان جنبش سبز برای سنجش صداقت آن‌ها که پشت عکس‌ بنیان‌گذار انقلاب پنهان شده‌اند در انتظار صدور مجوز برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی سبز هستند و در این اجتماع فرمایشی شرکت نخواهند کرد

    پاسخحذف
  29. سلام کوروش عزیز
    ممنون از اطلاع رسانی و ممنون از حضورت . از دیدن وبلاگت واقعا لذت میبرم . و خوشحالم که وبلاگ آنچنان آتشی به جان دورویانی که مثلا پشت شیعه و اسلام سنگر گرفته است میزند که آن روی خود را هم نشان میدهند . یک مشت اراذل و اوباش بد دهن و بی ادب و یاوه گو .... و آفرین بر تو که پیامهایشان را حذف یا سانسور نمیکنی ، زیرا این هم خود گونه ای اطلاع رسانی است . که اگر نمایندگان دین من اینها هستند ، وای بر من و ما ...

    سارا : zedehalll.ciooc.com

    پاسخحذف
  30. تا نفس ها بشکند بیداد را

    خیره گرداند نگاه باد را


    تا بدانند ابرهای دوره گرد

    گرچه برگ و باغ میهن گشته زرد


    سبزها شب را تحمل میکنند

    در محرم باز هم گل میکنند

    پاسخحذف
  31. چو مهر میهنت افروز گردد
    شب یلدای میهن روز گردد

    یلدایتان خجسته باد
    در پناه مهراهورا مزدا
    روی گل شما به سرخی انار
    شب شما به شیرینی هندوانه
    خنده تون مثل پسته
    و عمرتون به بلندی یلدا
    خرد نگهدارتارتان

    پاسخحذف
  32. فيلم : بسيجی پناهنده به انگليس از تقلب در انتخابات، سرکوب مردم و تجاور به زندانيان سخن ميگويد - کانال 4 انگلیس (به فارسی و انگليسی)

    http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=10845

    پاسخحذف
  33. در محرم ه روش مولايمان آزادگي در پيش مي گيريم و به تمام زشتي ها پشت و جهاد در راه حق را آغاز مي كنيم

    پاسخحذف
  34. سلام دوست عزیز
    با 3 مطلب
    - سید احمد خاتمی : رسانه های خارجی که دروغ نمی گویند.
    - چرا حرف ا.......د را علم می کنید ؟
    - آیا اهانت کنندگان به امام (ره) صورت نداشتند ؟؟؟!!!
    به روز هستم.
    خوشحال میشم که پس از مطالعه من رو هم از نظرتون بی نصیب نگذارید

    پاسخحذف
  35. درود بر تو همرزم
    با مثنوی محرم سبز به روزم


    کار مداحان، همه تزویر بود
    واژه می‌جنگید، اما دیر بود


    جای ذکر نغمه‌های سبزپوش

    زوزه‌های گرگ‌های دین فروش

    تا بدانند ابرهای دوره گرد
    گرچه برگ و باغ میهن گشته زرد

    سبزها شب را تحمل می‌کنند
    در محرم باز هم گل می‌کنند

    پاسخحذف
  36. آیا حسین بن علی همان سردار سپاهیست که مردم گرگان را قتل و عام کرد ؟ :

    * به مناسبت فرا رسیدن محرم و سینه دراندن و خود زنی های ناشی از بی خردی هم وطنان ایرانی الاصل ما
    بروزم

    پاسخحذف
  37. سلام گرم من خدمت شما دوست عزیز
    با مطلبی درباره شکست جنبش به اصطلاح سبز علوی در ۲ جبهه آپم .

    پاسخحذف
  38. سلام
    ممنون از پیامتان
    شرمنده اگر کمی دیر شده مشکا داشتیم رفع شد
    اما در مورد مطالب که مرا دعوت به خواندن فرمودید
    در کل مطالب جالب و قابل تاملی بود
    اطلاع رسانی جالب و مهمی هم بود
    اینها از محرم سبز میترسند
    موفق و سربلند باشید

    پاسخحذف
  39. سلام یکی از دوستان در blogspot وبلاگ داره می خوام براش نظر بزارم ولی تو قسمت انتخاب نمایه نام و ادرس اینترنتی و ناشناس فعال نیست و نمیتونم کامنت بزارم میتونی راهنماییم کنی؟؟؟؟

    پاسخحذف
  40. چه اهمیت دارد اگر او را عظمی نمی خوانند . چه اهمیت دارد اگر خبر فوتش در حد چهار سطر منتشر می شود . مهم این است كه او برای مردمی كه مقلد او بودند و برای مردمی كه طرفدار آزادی و آزادی خواهی و حق و حقیقت طلبی بودند و برای خدای خود ،بزرگ و ‌عظمی بود .

    او نیازی به این القاب نداشته و ندارد . چون در محضر خدایش صاحب القاب واقعی تر از اینها بود اما از همه ما فروتن تر بود . درود بر او و خوشا به حالش كه مثل یك انسان واقعی زیست و عزیز از دنیا رفت.
    در یک قدمی قدرت به آن "نه" گفتند، سبز ماندند، سبز زیستند و سبز هم رفتند. روحشان شاد

    پاسخحذف

حرف را باید زد
درد را باید گفت
سخن از مهر من و جور تو نیست
سخن از متلاشی شدن دوستی ست
و عبث بودن پندار سرور آور مهر...
زنده باد مخالف من!